מערכת COL | יום ז' תשרי ה׳תשע״ו 20.09.2015

קהל אדיר בשבת ו' תשרי על-יד האהל הק' ● סיקור ותיעוד מיוחד

קהל המונים של תלמידי התמימים, אורחי חודש תשרי, שלוחים ואנ"ש התקהל בשבת קודש האחרונה - שבת וא"ו תשרי - בד' אמותיו הק' של הרבי, בסמיכות לאהל הק' ● התפילות התקיימו בסמיכות לאהל הק', בהשתתפות ההמונים, ולאחר תפילת ערבית התקיים ב'טנט' הראשון כינוס הקהל עולמי  קהל אדיר על-יד האהל הק'
קהל אדיר בשבת ו' תשרי על-יד האהל הק' ● סיקור ותיעוד מיוחד
התמונות צולמו לאחר צאת השבת (צילומים: ישראל בליזובסקי)
קהל המונים של תלמידי התמימים, אורחי חודש תשרי, שלוחים ואנ"ש התקהל בשבת קודש האחרונה - שבת וא"ו תשרי - בד' אמותיו הק' של הרבי, בסמיכות לאהל הק'.

'ועד תלמידי התמימים העולמי' הביא אורח מיוחד לקראת השבת - הגה"ח הרב יהודא ליב שפירא, ראש ישיבה גדולה דמיאמי רבתי, ומה'חוזרים' וה'מניחים' של ה'לקוטי שיחות'; וקיים תוכנית מקיפה לאורך כל השבת.

כבר בערב שבת התכנסו ההמונים לשיעור מיוחד ומרתק מפי הרב שפירא בשיחה בלקוטי-שיחות. הרב שפירא הביא עמו צילומי הגהות של הרבי על השיחה הנלמדת, ולימד את הבחורים גם על אופן הגהת הרבי את השיחות.

התפילות התקיימו בסמיכות לאהל הק', בהשתתפות ההמונים, ולאחר תפילת ערבית התקיים ב'טנט' הראשון כינוס הקהל עולמי בו נשאו דברים מרתקים הרב שפירא והרב דוד דובוב, שליח הרבי לפרינסטון, ניו ג'רזי ומהדיר תורת אבי הרבי - כ"ק רבי לוי יצחק.

בבוקר השבת מסר הרב שפירא שיעור חסידות עיוני ומרתק, במאמר ד"ה 'וכל אדם' שהרבי אמר והגיה.

אחה"צ התקיימה התוועדות ענקית עם הרב שפירא, בהשתתפות ההמונים, במשך חמש שעות רצופות ישב הרב שפירא כשמארבע צדדיו שורות-שורות עומדים ומאזינים בשקיקה, מנגנים יחדיו, ומתעוררים מדבריו הנפלאים. הרב שפירא שיתף עם תלמידי התמימים זכרונות מתוקים מימי האור, עוררם על ההתקשרות לרבי ולימוד תורתו. בכל שעות ההתוועדות הרגישו כל הנוכחים בפלנטה אחרת, וההתעוררות שהיא יצרה - עצומה וחסרת תקדים.

אחר תפילת מעריב והבדלה, ברגשות מרוממים, יצאו השוהים לאורך ימות השבוע לשכונת קראון-הייטס, ל770, בהתעלות והחלטה אמיצה להתמסר למילוי רצון הרבי, לימוד תורתו והתקשרות אליו בכל לב.

בשכונת קראון-הייטס ארגן ה'ועד' לרגל שבת ו' תשרי התוועדות עם הרב שלמה שטרנברג, מהנהלת ישיבת 'חובבי תורה.'
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.