מערכת COL | יום ג' תשרי ה׳תשע״ו 16.09.2015

רובע הבנים: אופשערניש לבן השליח וחנוכת בית חב"ד

בערב ראש השנה התאספו ידידי "בית חב"ד - רובע הבנים" והמשפחה לחגוג את האופשערניש של בן השליח, החייל בצבאות ה' מנחם מענדל שניאורסון  ● לטקס הסרת הלוט כובד רבה הראשי של העיר קרית גת הרב משה הבלין ● בערב הוקרן וידאו מיוחד "יום מלא מצוות" שבו קיבלו האורחים הצצה ליום גדוש במצוות של בן השליח בכיכובו של ילד האופשערניש רובע הבנים
רובע הבנים: אופשערניש לבן השליח וחנוכת בית חב
בערב ראש השנה התאספו ידידי "בית חב"ד - רובע הבנים" והמשפחה לחגוג את האופשערניש של בן השליח, החייל בצבאות ה' מנחם מענדל שיחי' שניאורסון.

האורחים נהנו מתוכנית מגוונת שנבנתה על ידי השלוחים הרב ראובן שיחי' שניאורסון ורעייתו. הרב ראובן הדגיש את מעלת חגיגת האופשערניש ועל כך שהרבי הורה שיעשו מהעניין שטורעם גדול, כמו כן שמעו המשתתפים על מפעל השליחות של הרבי וקיבלו תשובה על שאלת מליון הדולר "מי הוא הגביר הגדול של חב"ד?".

לטקס הסרת הלוט כובד רבה הראשי של העיר קרית גת הרב משה הבלין. כמו כן כובד הרב הבלין בנשיאת דברים והסביר לקהל הקדוש את חשיבות מעמד האופשערניש ומעמד חנוכת בית חב"ד ובפרט בערב ר"ה כהכנה לשנה החדשה.

בערב הוקרן וידאו מיוחד "יום מלא מצוות" שבו קיבלו האורחים הצצה ליום גדוש במצוות של בן השליח בכיכובו של ילד האופשערניש. כמו כן הוקרן בערב מיוחד זה וידאו על 3 שנות פעילות חב"ד ברובע הבנים, החל משיעורים ותפילות בבית חב"ד וכלה בחגיגות חנוכה, פורים, ל"ג בעומר ועוד.

בסוף הערב קיבל כל משתתף תשורה מיוחדת. ברכון בצורת בית רבנו שבבל - 770.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.