מערכת COL | יום כ"ד אלול ה׳תשע״ה 08.09.2015

הצוות, השיעורים, המבחנים: כך יראו סדרי הלימוד של האורחים

חודש של התעלות בלימוד התורה, ניצול הזמן, ושאיבת כוחות לשנה שלימה: מי מדריך את צוות הרמ"ים שילוו את אלפי התמימים בחצרות קודשנו? אלו נושאים יילמדו האלפים? היכן יתקיימו השיעורים העיוניים? ● COL מגיש סיקור מקיף על מערך הלימוד של האורחים בחצרות קודשנו  סדרי הלימוד של האורחים תשרי בליובאוויטש תשע"ו - כאן הכל קורה. ערוץ מיוחד ב-COL
הצוות, השיעורים, המבחנים: כך יראו סדרי הלימוד של האורחים
770, השבוע (צילומים: מנדי הכטמן, שליח COL לחצרו קודשנו)
כתבנו בניו-יורק

תשרי מתקרב, ומביא עמו אלפי אורחים שיסתופפו בחצרות קדשנו במשך חודש שלם ויתהקלו יחד בצלא דמהימנותא, "למען ישמעו ולמען ילמדו, ויראו את ה' אלקיכם".

התחום העיקרי בו עוסקים האורחים לאורך כל החודש, כפי רצון קדשו של הרבי, הינו לימוד התורה בהתמדה ושקידה לאורך כל שעות היממה.

'ועד תלמידי התמימים העולמי', ב"כ הנהלות ישיבות תות"ל ברחבי תבל, המארח את אלפי הבחורים בגשמיות וברוחניות, יחל השבוע את שורת התוכניות לקראת חודש החגים, כשבראש - סדרי הלימוד.


צילום: מנדי הכטמן

לקראת החודש הקרב, יגיש COL שורת כתבות שיציגו את התחומים החיוניים העתידים ללוות את סדר יומם של האורחים.

וכך יתנהלו סדרי הלימוד:

הצוות: ר"מים, משגיחים ומשיבים

עשרות ר"מים, משגיחים ומשיבים יעמדו לטובת האורחים הרבים. את הרמ"ים בחרה הנהלת ישיבת תות"ל המרכזית - 770, שה'ועד' פועל תחתה, בראשות המנהל הרוחני, המשפיע הרב שלמה זרחי.

בימים אלו, הם מתכוננים לקראת ימי הלימוד העמוסים, כשבימים הקרובים הם יתכנסו לאסיפה מיוחדת, בה ידריך אותם ה'חוזר' והמשפיע הראשי, הרב יואל כהן, לקראת עבודת הקודש במהלך החודש.

הנושאים: סוגיות ערוכות, שולחן-ערוך וחסידות

קובץ לימוד ערוך, מגיש סוגיות עיוניות מקיפות בענייני 'הקהל'. את הכנת הסוגיות הכווינו רבנים ות"ח, ולראשונה יוגשו סוגיות 'הקהל' מהמקורות השונים בצורה מסודרת ויסודית, ללימוד עיוני.

לצד הסוגיות, מוגשים בקובץ מאמרי חסידות שנבחרו בהתייעצות עם משפיעים, דפי גמרא ללימוד לגירסא, וסימנים משולחן-ערוך אדמו"ר הזקן, שהזמן גרמא.

צפו: כך  תיראה חוברת הלימוד

השיעורים: עשרות מוקדים מידי יום

מדי יום יתקיימו גם שיעורים עיוניים בסוגיות 'הקהל', שיימסרו לאורחים תלמידי הישיבות הקטנות במספר מוקדים ב-770 ובסמוך לו.

לצוות הר"מים, המורכב מבחירי התמימים בישיבת תות"ל המרכזית, יוגשו חוברות עיון והרחבה העוסוקות בסוגיות, כשמדי יום יהנו האורחים מתוספת העמקה בלימוד.

הסדרים: התמדה ושקידה

במהלך סדרי הלימוד ב-770 ובסמיכות לאהל הק', ישקדו מדי יום אלפי תלמידי התמימים על לימוד התורה. הנהלות הישיבות ישלחו את נציגיהן שלצד הצוות שהופקד מטעם ה'ועד' יפקחו על הסדר הטוב.

המבחנים: פעמיים בחודש

הרבי דרש אשר במהלך החודש יתקיימו מבחנים על הנלמד. ה'ועד' מקיים שני מבחנים כלליים על הנלמד מתוך קובץ הלימוד, והתוצאות, כמו גם  דו"חות הסדרים כולם נשלחים להנהלות הישיבות.

השיעורים העיוניים: נושאים בחסידות, הלכות הצריכות

במהלך החודש מתקיימים גם שיעורים עיוניים מפי 'חוזרים', משפיעים, ראשי ישיבות ורבנים במגוון תחומים. כך, מלמד ה'חוזר' הרב יואל כהן את אלפי הבחורים מאמרים של הרבי, הרב שלום בער לוין, עורך מהדורת שולחן-ערוך אדה"ז החדשה מוסר שיעורים בהלכה, ונמסרים עוד שיעורים רבים במגוון תחומים: 'מכתבים כלליים' של הרבי, נושאים בחסידות, שיחות וכו'.

כל אלו חוברים לחודש של התעלות בלימוד התורה, ניצול הזמן, ושאיבת כוחות לשנה שלימה.

הַקְהֵל אֶת הָעָם הָאֲנָשִׁים וְהַנָּשִׁים וְהַטַּף וְגֵרְךָ אֲשֶׁר בִּשְׁעָרֶיךָ לְמַעַן יִשְׁמְעוּ וּלְמַעַן יִלְמְדוּ וְיָרְאוּ אֶת ה' אֱלֹהֵיכֶם
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.