מערכת COL | יום כ"ג אלול ה׳תשע״ה 07.09.2015

ההפתעה של הרב מאיר פרוש בביקורו בת"ת חב"ד בטבריה

הרב מאיר פרוש, סגן שר החינוך, ביקור בתלמוד-תורה טבריה עיר הקודש. אל הביקור נלוו בכירים במשרד החינוך כמו המחמ"ד מר חיים גבאי ובכירים נוספים, וכן בכירים בעיריית טבריה, לצד שלוחי הרבי בטבריה ונציגות מהורי התלמידים ● חברי הנהלת הת"ת בראשות המנהל הרב עמרי בן עקיבא, הפתיעו את הרב פרוש במתנה אישית – תמונה גדולה מרשימה במיוחד של הרב פרוש אצל הרבי, ופרוש התרגש במיוחד ת"ת חב"ד בטבריה
ההפתעה של הרב מאיר פרוש בביקורו בת
הרב מאיר פרוש, סגן שר החינוך, ביקור בתלמוד-תורה טבריה עיר הקודש. אל הביקור נלוו בכירים במשרד החינוך כמו המחמ"ד מר חיים גבאי ובכירים נוספים, וכן בכירים בעיריית טבריה, לצד שלוחי הרבי בטבריה ונציגות מהורי התלמידים.

הביקור אמנם תואם בהתראה קצרה יחסית, אך כלל לא בא בהפתעה. הרב פרוש לאחרונה עסק רבות באופן אישי בת"ת – דאג שהמוסד יקבל הכרה ממלכתית וסמל מוסד. במילים אחרות, תקצוב מלא. ומי שיודע משמעותו של דבר, מבין את גודל ההישג.

בטח רבים מכם שומעים לראשונה על המוסד, ולא פלא. הוא בסך-הכל בן שנה. לפני שנה נפתח המוסד עם 20 תלמידים בכיתות א-ב. והשנה פתח את שנת הלימודים עם לא פחות מ-60 (!!!) תלמידים בכיתות א-ג.

הנואמים הדגישו כי עלייה כל-כך חדה מעידה על איכות המוסד הטרי, ששם לעצמו למטרה אשר החינוך של יראת שמים ולימוד תורה יהיה בצורה שתחבר את התלמיד אליהם מתוך שמחה ואהבה, וכן על עבודה מקצועית של חינוך והוראה. והיא שעברה מפה לאוזן מהורה להורה ועוררה הורים נוספים להתדבק על דלתות הת"ת, שבשלב מסויים נאלץ לעצור את הרישום. כל התלמידים שהתקבלו עברו ועדת קבלה רוחנית קפדנית בראשות חברי ההנהלה.

בנאומו של הרב פרוש, ציין שעובדה כל-כך מרשימה זו של רישום חזק שכזה, המעיד על איכות הת"ת ועל הדרישה בשטח למוסד כזה, היא הדבר העיקרי – יחד עם גורמים נוספים – שגרם לו לקחת את המוסד לטיפולו האישי.

האוירה הביתית של המעמד קפצה כמה מעלות חום כאשר חברי הנהלת הת"ת בראשות המנהל הרב עמרי בן עקיבא, הפתיעו את הרב פרוש במתנה אישית – תמונה גדולה מרשימה במיוחד של הרב פרוש אצל הרבי מליובאוויטש. הרב פרוש התרגש במיוחד, כי תמונה כזו ברורה ומיוחדת עם הרבי לא היתה לו עד היום.

התמונה הכניסה אותו באחת אל אותו ביקור, והוא ערך לכל הנאספים חזרה מדוייקת מהשיחה עם הרבי. וכן סיפר על הקשר של אביו הרב מנחם עם הרבי וביקורו אצל האדמו"ר הקודם הריי"צ וכן ביקור סבו הרב משה אצלו. בהמשך לזה ציין שמוסדות חב"ד פועלים מכוחו ובהוראותיו של הרבי.

המנהל וכן נציג מוסדות חב"ד בטבריה הרב ברוך לבנוני, ראש ישיבת תומכי-תמימים טבריה [השליח הראשי ויו"ר מוסדות חב"ד טבריה הרב יוסף קרמר, נעדר מהאירוע עקב חתונת ביתו שתחי'], הדגישו את גודל הנס של מוסד חדש לקבל את ההכרה, ואת התודות לשליחי ההשגחה – חברי ההנהלה, הורי התלמידים המסורים, עיריית טבריה בראשות מר יוסי בן דוד וסגניו, ובמיוחד לרב פרוש שמטפל בת"ת באופן אישי וטורח במיוחד לבוא לבקר בעצמו.

הביקור נחתם בהבטחת הרב פרוש לסייע בהמשך לביסוס והצלחת הת"ת, כמו לשיחתו עם בכירי העיריה לתת לת"ת את זכויותיו.

הרב פרוש לא חדל להתרגש מהתמונה, ולוודא שהיא לא עוזבת אותו עד ההגעה הביתה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.