מערכת COL | יום כ"ג אלול ה׳תשע״ה 07.09.2015

במעמד ענק: הרב לנדא והרב שטיינמן יצדיעו לשומרי שמיטה

הועדה המכינה לקראת מעמד סיום שנת השמיטה וההוקרה לחקלאים גיבורי הכוח התכנסה לקראת אירוע ההצדעה הגדול שייערך בבני-ברק ● במעמד צפויים לשאת דברים בין-היתר המרא דאתרא של בני-ברק הגרמי"ל לנדא שליט"א והגראי"ל שטיינמן שליט"א ● כל הפרטים  הצדעה לשומרי השמיטה
במעמד ענק: הרב לנדא והרב שטיינמן יצדיעו לשומרי שמיטה
הרב לנדא בשיחה עם הרב שטיינמן
הועדה המכינה לקראת מעמד סיום שנת השמיטה וההוקרה לחקלאים גיבורי הכוח התכנסה פעם נוספת בראשית השבוע וזאת על מנת לסכם את ההנחיות לציבור, וזאת לאור התיאום המלא הקיים בין הועדה המכינה של "קרן השביעית" בתיאום עם עיריית בני ברק, כוחות ההצלה והמשטרה על מנת שהמעמד הכביר לכבודם של גיבורי הכוח יתקיים בקידוש שם שמים, בבטחה ובשמחה, כיאה למעמד אדיר של קידוש השם בראשותם גדולי ישראל שליט"א.

במעמד צפויים לשאת דברים המרא דאתרא של בני-ברק, הגרמי"ל לנדא שליט"א והגראי"ל שטיינמן שליט"א.

בועדה המכינה מציינים כי תחילת המעמד ברחובה של עיר בבני ברק ביום ד' הקרוב, בשעה 18:00 בערב, כאשר מסלול המעמד הינו: התחלה מרח' חזון איש פינת עזרא לאורך כל רחוב חזו"א עד פינת רחוב רבי עקיבא.

בועדה המכינה מציינים כי ילדי הת"תים מתכנסים בצורה מאורגנת עם המלמדים במקומות המיוחדים לכך וכי ילדי הת"תים יכבדו את המעמד בבגדי חג.

נשים מתרכזות ברחובות הבאים: נחמיה, הרב לנדא, ברטנורא והאדמו"ר מגור. יש להישמע להוראות הסדרנים וכוחות הביטחון. "ונשמרתם מאוד לנפשותיכם" - אין לטפס על גדרות, במות וכדו' או לעמוד במקומות מסוכנים", מסרו חברי הועדה המכינה לקראת המעמד האדיר בו ישתתפו רבבות אלפי ישראל ברחובה של עיר להוקיר ולהודות לחקלאים גיבורי הכוח על שנה תמימה של קיום מצוות השבתת הארץ, למען עם ישראל כולו.

בועדה המכינה מציינים עוד כי  רח' חזון איש והרחובות המובילים אליו יסגרו לתנועת כלי רכב החל מהשעה 16:00 ועד לסיום המעמד וכי אין להחנות רכבים לאורך מסלול המעמד החל מיום ד' בשעה 10:00 בבוקר, רכבים חונים יגררו למגרש ברח' גולומב (מאחורי קריית משה). במהלך היום יחולו שינויים במערך התחבורה הציבורית ניתן להתעדכן במוקד העירוני. 

מערכת הרמקולים לתזמורת, ולדבר הרבנים שליט"א, נפרסו לכל אורך רחוב חזון איש והרחובות הסמוכים. כמו כן הוכנו אלפי שלטים לכבודם של גיבורי הכח, השילוט יחולק לילדי התתי"ם ולקהל הרחב. לאורך מסלול התהלוכה יוצב ציוד חקלאי כבד שהושבת מכל מלאכה במשך שנת השמיטה. יש להימנע מלגשת לכלים ו/או להיכנס למתחם שהוקצה להם.  הקהל הרחב יצטרף למעגלי שמחה של מצווה יחד עם גיבורי הכח, אולם יש להקפיד על המשך צעידת התהלוכה בקצב סביר.  

בועדה המכינה מבקשים מאוד מרבבות ישראל המבקשים לזכות ולהתברך מפי גיבורי הכח, שלא לעכב את מסלול התהלוכה ולא להכביד על החקלאים שרובם עשו שעות ארוכות של נסיעה מקצוות הארץ. 

כמו כן מציינים בועדה המכינה לקראת המעמד הגדול כי "נבקש מאוד להאיר פנים ולנהוג בכבוד רב בגיבורי כח אלו שקידשו שם שמים. עבור רובם הייתה זו שנה של מסירות נפש וקושי כלכלי אדיר, הארת פנים יש בה כבוד שמים וכבוד המצוה".

לקראת המעמד קוראים עוד ראשי 'קרן השביעית' באזהרה חמורה, כי אין להתעכב ו/או לטפס לחצרות הבתים בתחילת רחוב חזון איש. המתחם יגודר בהתאם להוראות המשטרה. וכי בכדי למנוע לחץ ודוחק, ישהו הרבנים שליט"א במקומות שונים לכל אורך מסלול התהלוכה ומשם יישמעו דברי קודשם. ומכאן אזהרה לא להתקרב ולא לעצור במקומות אלו ללא יוצא מן הכלל!"

ב'קרן השביעית' מציינים כי הצפי הוא להגעתם של קהל רבבות "אנו מבקשים בכל לשון של בקשה מן הציבור לציית להוראות אלו של הועדה המכינה, ולהוראות של כוחות השיטור, ההצלה והסדרנים וזאת בכדי שהמעמד יחל ויסתיים בעז"ה מתוך שמחה, בבטחה, ובמעמד אדיר של קידוש שם שמים", אומר הרב בנימין כהן מנכ"ל "קרן השביעית".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.