מערכת COL | יום כ"ג אלול ה׳תשע״ה 07.09.2015

התוועדות ח"י אלול בקמפוס לב

מאות סטודנטים התאספו ובאו לאולם עזרת הנשים של בית המדרש שבקמפוס לב להתוועדות מיוחדת לרגל ח"י אלול ולרגל פתיחת שנת הלימודים ע"ו שאורגן ע"י בית חב"ד המקומי בראשות השליח הרב יעקב סלונים ● הרב יחזקאל סופר שהתוועד אל תוך השעות הקטנות של הלילה ריתק כדרכו את קהל הסטודנטים  לתמונות
התוועדות ח

התוועדות ח"י אלול מלאת חיות בקמפוס לב.

מאות סטודנטים התאספו ובאו לאולם עזרת הנשים של בית המדרש שבקמפוס לב להתוועדות מיוחדת לרגל חי אלול ולרגל פתיחת שנת הלימודים ע"ו שאורגן ע"י בית חב"ד המקומי בראשות השליח הרב יעקב סלונים שליט"א.

את הערב פתח יו"ר אגודת הסטודנטים מר רזיאל בן ציון שהעלה על נס את הקשר האדוק עם בית חב"ד ועם הרב סלונים לאורך כל השנה והדגיש שפעילות שיעורי התורה והחסידות וערבי ההתוועדות מעניקים רוח חיים ועוצמה של אמונה לתלמידים והודה מקרב לב לרב סלונים והבטיח להמשיך ולשתף פעולה ולתמוך בכל הפעילות המתרחבת גם בשנים הבאות.

הרב פרופסור יעקב פרידמן מהסגל הבכיר של קמפוס לב הדגיש את מעלת לימוד החסידות דווקא במסגרת של הלימודים באקדמיה ושיתף בסיפורים אישיים מעניינים.

הרב יחזקאל סופר שליט"א שהתוועד אל תוך השעות הקטנות של הלילה ריתק כדרכו את קהל הסטודנטים וסגל המרצים שהשתתף בהתוועדות והביא משיחות ומכתבי הרבי על חי אלול ועל ר"ה תיבל במשלים חסידיים כיד ה' הטובה עליו.

הסטודנטים הודו לרב סופר על החוויה והתענוג מההתוועדות הנפלאה שחיזקה בהם את האמונה והחיות בעבודת ה' והכינה אותם להבין את משמעות חגי תשרי בצורה פנימית היו שקיבלו ע"ע החלטות טובות בהנהגות חסידיות ובחיזוק בלימוד החסידות.

תודה מיוחדת לתמימים הלל רסקין ומיכאל קון שסייעו ומסייעים במהלך השנה לשיעורי החסידות וההתוועדויות בקמפוס.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.