מערכת COL | יום י"ט אלול ה׳תשע״ה 03.09.2015

לראשונה בכפר חב"ד סניף בנק

בשורה משמחת לתושבי כפר חב"ד: פאג"י מגיע אליכם. פאג"י, מקבוצת הבנק הבינלאומי הודיע על פתיחת סניף בנק נייד בכפר חב"ד וזאת במטרה לספק את הצרכים הבנקאיים של תושבי הכפר ובעלי העסקים באזור. פאג"י מקבוצת הבינלאומי, מוביל את הבנקאות במגזר החרדי עם אנשי צוות מקצוענים המתמחים בפתרונות ייחודיים למגזר החרדי ולו 21 סניפים ברחבי הארץ הפרושים בערים ואזורים חרדיים לפרטים מלאים
לראשונה בכפר חב
בקרוב בכפר חב"ד
כאמור, פאג"י מרחיב את פריסתו הגיאוגרפית גם לכפר חב"ד ומיד לאחר החגים יפעל בכפר סניף בנק נייד שישרת את תושבי הכפר לצורך פתיחת חשבונות, מתן הלוואות ושאר פעילויות בנקאיות. הסניף הנייד יפעל תחת סניף פאג"י בפתח תקווה בניהולה של הגב' ציפי קרומבי.

לרגל פתיחת הסניף, מציע פאג"י ללקוחות חדשים שיצטרפו בסניף בכפר חב"ד הטבות ייחודיות. פותתחי החשבונות ייהנו מחשבון ללא עמלות למשך חמש שנים והלוואת ללא ריבית בגובה של עד 30,000 ₪.

לדברי מנהלת הסניף הגב' ציפי קרומבי: "מיקומו של בנק פאג"י כמוביל במגזר החרדי נובע מהמקצוענות הגבוהה ומתודעת השירות והמחויבות של עובדי הבנק לשרת באופן המיטבי את לקוחותיו. כעת, גם תושבי כפר חב"ד יוכלו ליהנות מהשירות והידע המקצועי הרב של עובדי פאג"י".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.