מערכת COL | יום ט"ז אלול ה׳תשע״ה 31.08.2015

מהפכת הסמארטפונים המוגנים בחב"ד יוצאת לדרך ● הפרטים

היום (שני) בשעה 4 אחה"צ, יצאה לדרכה מהפכת ההגנה על הטלפונים החכמים, שפותחה ביוזמת בי"ד רבני חב"ד ● ההרשמה נעשית באתר מיוחד, והיא פשוטה ונוחה ● רבני הקהילות והמשפיעים יפעלו לעודד את הציבור להירשם  מהפכת הסמארטפונים
מהפכת הסמארטפונים המוגנים בחב
חב"ד מתמגנת
המהפכה שיזם בית דין רבני חב"ד בעניין ההגנה על מכשירי הטלפון החכמים יוצאת לדרך ברגעים אלה. מערכת הרישום הושלמה והיא פועלת באתר המיוחד שהוקם. בתוך כמה דקות יכול כל אחד למגן את מכשיר הטלפון שברשותו ולחסום אותו מפני תכנים בלתי רצויים.

מערכת ההגנה המיוחדת פותחה ביוזמת ועד רבני חב"ד, על פי הדרישות המיוחדות שהציב. בעקבות זאת יצא בית דין רבני חב"ד בקריאה מיוחדת לחסידי חב"ד המחזיקים בסמארטפון או במחשב לוח (טאבלט) – "להתקין את מערכת הסינון החדשה לאנ"ש ולהירשם כמנוי על מסלול זה".

מערכת ההגנה פועלת על המכשיר הקיים (בשלב זה במערכת ההפעלה אנדרואיד בלבד), ומרגע התקנתה היא חוסמת את המכשיר מפני גלישה לאתרים בלתי רצויים, אך מאידך מאפשרת שימוש נרחב בדברים מותרים, כמו אתרי חב"ד, 'וייז', מפות, בנקים, אתרי ממשל ואתרי חדשות המותאמים לציבור החרדי ועוד.

ההרשמה נעשית באתר מיוחד שהוקם עבור חסידי חב"ד – http://sinun.org/. לאחר מילוי הפרטים מוריד המשתמש את היישומון המגן על המכשיר, ומכאן ואילך המכשיר יהיה מוגן בכל מקום, הן בגלישה באמצעות קו הטלפון והן בגלישה באמצעות wi-fi, הן בארץ והן בחו"ל.

באתר המיוחד מובא כל המידע על מערכת ההגנה, ולצד זה פועל מוקד טלפוני מיוחד, שנותן מענה לכל שאלה ובעיה.

הבשורה על מערכת המיגון נתקבלה בשמחה בקהילות חב"ד, ורבני הקהילות והמשפיעים הודיעו כי יפעלו להמריץ את הציבור להירשם בהקדם האפשרי למערכת ולחסום את המכשירים שברשותם מפני תכנים שליליים, ובמיוחד עכשיו הוא הזמן לכך, בימי התשובה והרחמים של חודש אלול.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.