מערכת COL | יום י"ג אלול ה׳תשע״ה 28.08.2015

חב"ד מתמגנת: בית-הדין יזם מערכת הגנה לסמארטפונים

בית דין רבני חב"ד קורא לכל חסידי חב"ד להצטרף למערכת ההגנה המיוחדת על הסמארטפונים ● מערכת ההגנה פותחה ביוזמת בית הדין, והיא מותאמת לצורכיהם של חסידי חב"ד ● תלמידי הישיבות, התיכונים והסמינרים ינהגו על-פי הוראת מוסדות החינוך ● COL חושף את מכתב בית-הדין  חב"ד מתמגנת - כל הפרטים
חב
כתב COL

בית דין רבני חב"ד יוצא בבשורה גדולה לחסידי חב"ד: לאחר שנים שבהן לא הייתה קיימת מערכת הגנה המתאימה לצורכיהם של חסידי חב"ד, שחלקם נזקקים לשימוש בטלפונים חכמים (סמארטפונים) – הושלמה מערכת הגנה מיוחדת, המאושרת על-ידי ועד רבני חב"ד, להגנה על מכשירי הסמארטפון מפני תכנים לא ראויים.

ביה"ד יוצא בקריאה מיוחדת לחסידי חב"ד המחזיקים בסמארטפון או במחשב לוח (טאבלט) – "להתקין את מערכת הסינון החדשה לאנ"ש ולהירשם כמנוי על מסלול זה".

בהודעת בית הדין מודגש כי השימוש באינטרנט צריך להיות בהוראת רב או משפיע, אבל גם מי שהשימוש הותר להם חייבים להשתמש במערכת ההגנה החדשה.

עוד נאמר בהודעת הרבנים כי תלמידי הישיבות ומוסדות ישתמשו בטלפונים על-פי הכללים שייקבעו על-ידי כל ישיבה ומוסד.

תוכנת ההגנה פועלת על המכשירים הקיימים (בשלב זה במערכת ההפעלה אנדרואיד בלבד), ומרגע התקנתה היא חוסמת את המכשיר מפני גלישה לאתרים בלתי רצויים, אך מאידך מאפשרת שימוש נרחב בדברים מותרים, כמו אתרי חב"ד, 'וייז', מפות, בנקים, אתרי ממשל ואתרי חדשות המותאמים לציבור החרדי ועוד.

מערכת ההגנה פותחה במשך יותר משנה על-ידי חברת נטספאק, המובילה בעולם בתחום סינון תוכן, והיא נבנתה על-פי הנחיות בית הדין, באמצעות ועדת טכנולוגיה מיוחדת שהוקמה לצורך זה.

בימים הקרובים ייפתח האתר המיוחד שבו יהיה ניתן להירשם ולהצטרף למערכת ההגנה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.