מערכת COL | יום כ"ג טבת ה׳תשס״ה 04.01.2005

עיתון 'המודיע' עוקץ את עיתון 'כפר-חב"ד'

עיתון 'המודיע' בחר לעקוץ את שבועון כפר-חב"ד (ראה צילום הכתבה בתמונה), הכל כדי להכשיר את כניסת מפלגת 'יהדות התורה' לקואליציה. הרב דוד-מאיר דרוקמן, רב העיר קריית מוצקין ורב אנ"ש בקריות, שיגר מכתב למערכת העיתון וכותב בין השאר כי "מעניין שאני כקורא קבוע של "המודיע" לא זכור לי שאיזכרתם אי פעם את החלטת הכנסיה הגדולה במארינבד בדבר האיסור על ויתור אף על שעל מגבולות ארץ הקודש". את מכתבו מסיים הרב דרוקמן בשאלה צדדית: מתי דיווחתם בעתונכם הנכבד ע"ד עמדותיהם ופעולותיהם בשנים האחרונות של חברי מועגה"ת כ"ק האדמורי"ם מסדיגורא וערלוי – שליט"א, בנושא מסירת שטחים?. בהזדמנות זו בחר הרב דרוקמן לתהות על דרך התנהלות מערכת העיתון בעניין האיסור בשימוש בפלפונים...עוד בנושא: לחצו כאן  המשך ב'כתבה מלאה'
עיתון 'המודיע' עוקץ את עיתון 'כפר-חב
קטע מהעיתון היום ב'המודיע'
ועתה לנושא הפלפונים; טלו קורה מבין עיניכם; יש לי בנים שלומדים בישיבות של חב"ד, וזה כשנתיים ימים, שלי עכ"פ, ידוע שאסרו בישיבות אלה החזקת פלפונים (עקב כל הסיכונים הרוחניים הידועים הכרוכים בזה, רחמנא ליצלן!). ושומו שמים! באותה תקופה רלבנטית שראשי ישיבות חב"ד אסרו את הפלפונים – עדיין המשיכו בעתון "המודיע" לתת פרסומי ענק לסלולריים! אלא מאי? לא יידעו אותכם על-דבר האיסור בישיבות חב"ד (ולכאורה גם תעירו, שמה שמחליטים בחב"ד לא מחייב אתכם). שאלה קטנה לי אליכם; מי יידע אותנו על-דבר ההתכנסות שלכם? האם הגר"מ לנדא שליט"א למשל השתתף? האם בהחלטה והתייעצות בביתו של הגרי"ש אליישיב שליט"א –מישהו שיתף את רבני ומשפיעי חב"ד? (למשל את הגרש"א היילפרין שליט"א רבה של שכונת "בית ישראל" שגר לא הרחק ממקום ההתייעצות?). ולבסוף, אני מבקש את סליחתו של החבר האלמוני חבר מערכת "המודיע" שקורא כעת את מכתבי זה - על כך שאני מפריע לו באמצע שיחה שהוא קיבל כעת ב..פלאפון.


ושלא תהיה טעות; אינני מקל ראש כלל ועיקר בסכנת הפאלפונים (וכאמור, קדמו אתכם ראשי ישיבות חב"ד), אבל לפני שמטילים איסור גורף וכללי יש לענ"ד להיוועץ עם כל חלקי היהדות החרדית, לשמוע מה יש להם לומר, וזאת, לא רק מההיבט העקרוני או נתינת הכבוד, אלא גם מההיבט הפראקטי (ולא בכדי "עקצתי" את חבר המערכת שאוחז לכאורה כעת בפאלפון , כולל גם עתונאים חרדים שסיקרו את התכנסות "הגדולים" בנושא הפלאפון, והם ביצעו את הסיקור, איך לא? באמצעות ה..פלאפון; כי המציאות בשטח מוכיחה שאי אפשר לאסור באופן אבסולוטי, ויש פרטים בענין; יש אומנם להגביל את השימוש בפאלפונים, אבל יש להתיישב ולהיוועץ - על מי לאסור? על איזה סוג פלפון? וכן הלאה).
לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
7 תגובות
1.
המפלגה החרדית האמנם....
כ"ג טבת ה׳תשס״ה
כל בחירות חוזרת האמרה הרבי אמר מפלגה חרדית וזה אגודה .רבותי זעקותיו של הרבי בפסח תש''נ בגעה''ת לא מספיק להבין . אז אולי היום שלא נשמעה אפילו מחאה אחת מסיעת אגוודה . בנוגע להתנתקות . תבינו מה זה מפלגה חרדית.
2.
ישר כוח
כ"ג טבת ה׳תשס״ה
לרב דרוקמן ישר כוח גדול מאוד מחזיקים לך אצבעות
תמשיך כך
3.
למה בעוקצנות?????
כ"ג טבת ה׳תשס״ה
אי אפשר להוכיח שבחב"ד יודעים לכבד כל יהודי גם אם הוא חרדי?
4.
אחד מאנ"ש
כ"ג טבת ה׳תשס״ה
זה שאסרו את הפאלפונים בישיבות זה לא סותר את זה שלציבור החב"די (לא לבחורים) יהיה פאלפון וע"כ אני קורא לעיתון המודיע הנכבד לשקול לפני שמוציא כתבות למיניהם!!!
6.
גלים גלים
כ"ג טבת ה׳תשס״ה
מה אתם עושים גלים ממה שנכתב בעיתון הכותב את חדשות החודש שעבר וכל מה שנכתב בו או מעלה עובש או מעלה עשן.

הרי אין חדש כלל בדבר אהדתו את חב"ד ורק מזוכיסט חב"די יקרא בו וישלם על כך.

אגודה הוכיחה את עצמה בפעם המי יודע כמה שחוץ מכסף כלום לא מעניין אותם, תן להם כסף לצרכיהם ותוכל למכור את כל הארץ (חוץ מהבית שלהם) . . .
7.
האדמור מערלוי
כ"ג טבת ה׳תשס״ה
שמעתי שהוא דווקא בעד כניסת יהדות התורה לממשלה!
לתשומת ליבו של הר' דרוקמן,
לגשת ולדבר ולחזק אותם אישית לוחצת במקום להשקיע במכתבים עוקצניים שלא ישפיעו על איש!
אבל, יש"כ גדול על עבודתו הברוכה.
אין ספק שלנ"חר הרבי.
8.
מה ביקש שרון מאלישיב?
כ"ג טבת ה׳תשס״ה
"תן לי ה(פיקוח) נפש והרכוש קח לך.
אלישיב השיב שרכוש זה טוב ודוחה פיקו"נ וחילול ה' אבל מדאורייתא ליצמן חייב את ראשות וועדת הכספים.
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.