מערכת COL
|
יום י' אלול ה׳תשע״ה
25.08.2015
FUZE TEA נרתמים ל"הקפות שניות" בכפר חב"ד
חברת האם 'קוקה קולה' פרסמה את המותג המוכר 'פיוז טי' בחוצות כפר חב"ד לאחר שהמותג עבר לכשרות הרב לנדא. הפרסום ניתן כחסות לאירוע הקפות שניות המתקיים מידי שנה בכפר חב"ד בו משתתפים אלפי אורחים מרחבי הארץ בהם חברי כנסת, שרים ואישי ציבור הקפות שניות
צילום: מנדי ברוד
חברת האם 'קוקה קולה' פרסמה את המותג המוכר 'פיוז טי' בחוצות כפר חב"ד לאחר שהמותג עבר לכשרות הרב לנדא.
הפרסום ניתן כחסות לאירוע הקפות שניות המתקיים מידי שנה בכפר חב"ד בו משתתפים אלפי אורחים מרחבי הארץ בהם חברי כנסת, שרים ואישי ציבור.
הפקת האירוע כרוכה בהוצאות מרובות, ועל כן נוצר שיתוף הפעולה עם חברת 'קוקה קולה' ליצירת פרסום האירוע ומימון חלקי בהוצאות.
אירוע הקפות השניות מאורגן ומסובסד ע"י ועד כפר חב"ד וסבסודו ניתן ע"י יו"ר כפר חב"ד וסגן יו"ר מועצת עמק לוד ר' בנימין ליפשיץ
הפרסום ניתן כחסות לאירוע הקפות שניות המתקיים מידי שנה בכפר חב"ד בו משתתפים אלפי אורחים מרחבי הארץ בהם חברי כנסת, שרים ואישי ציבור.
הפקת האירוע כרוכה בהוצאות מרובות, ועל כן נוצר שיתוף הפעולה עם חברת 'קוקה קולה' ליצירת פרסום האירוע ומימון חלקי בהוצאות.
אירוע הקפות השניות מאורגן ומסובסד ע"י ועד כפר חב"ד וסבסודו ניתן ע"י יו"ר כפר חב"ד וסגן יו"ר מועצת עמק לוד ר' בנימין ליפשיץ
+25
צפה בעוד תמונות
הוסף תגובה
0 תגובות