מערכת COL | יום י' אלול ה׳תשע״ה 25.08.2015

FUZE TEA נרתמים ל"הקפות שניות" בכפר חב"ד

חברת האם 'קוקה קולה' פרסמה את המותג המוכר 'פיוז טי' בחוצות כפר חב"ד לאחר שהמותג עבר לכשרות הרב לנדא. הפרסום ניתן כחסות לאירוע הקפות שניות המתקיים מידי שנה בכפר חב"ד בו משתתפים אלפי אורחים מרחבי הארץ בהם חברי כנסת, שרים ואישי ציבור הקפות שניות
FUZE TEA נרתמים ל
צילום: מנדי ברוד
חברת האם 'קוקה קולה' פרסמה את המותג המוכר 'פיוז טי' בחוצות כפר חב"ד לאחר שהמותג עבר לכשרות הרב לנדא.

הפרסום ניתן כחסות לאירוע הקפות שניות המתקיים מידי שנה בכפר חב"ד בו משתתפים אלפי אורחים מרחבי הארץ בהם חברי כנסת, שרים ואישי ציבור.

הפקת האירוע כרוכה בהוצאות מרובות, ועל כן נוצר שיתוף הפעולה עם חברת 'קוקה קולה' ליצירת פרסום האירוע ומימון חלקי בהוצאות.

אירוע הקפות השניות מאורגן ומסובסד ע"י ועד כפר חב"ד וסבסודו ניתן ע"י יו"ר כפר חב"ד וסגן יו"ר מועצת עמק לוד ר' בנימין ליפשיץ
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.