מערכת COL | יום י' אלול ה׳תשע״ה 25.08.2015

מונטריאול: אברך הותקף בברוטאלית ע"י גוי מקומי ונפצע קשה

זעזוע במונטריאול. אברך בן 30 תושב העיר הותקף בצורה ברוטאלית ע"י גוי מקומי בשעה שיצא מסניף בנק בעיר מונטריאול ביום חמישי בלילה ● לדברי עדי הראיה, לא היה מדובר בנסיון שוד אלא בתקיפה על רקע אנטישמי, שכן התוקף לא ניסה לקחת ממנו מאומה  אברך הותקף
מונטריאול: אברך הותקף בברוטאלית ע
זירת האירוע
זעזוע במונטריאול. אברך בן 30 תושב העיר הותקף בצורה ברוטאלית ע"י גוי מקומי בשעה שיצא מסניף בנק בעיר מונטריאול ביום חמישי בלילה.

לפי עדי ראיה שהיו במקום, התוקף בעל מראה מזרח־תיכוני, ישב על ספסל מחוץ לבנק, וברגע שהאברך יצא מהבנק זינק לעברו והחל לתקוף אותו קשות בראשו ללא כל סיבה נראית לעין. לדברי עדי הראיה, לא היה מדובר בנסיון שוד אלא בתקיפה על רקע אנטישמי, שכן התוקף לא ניסה לקחת ממנו מאומה.

עוברים ושבים החלו לרדוף אחר התוקף והזעיקו את כוחות ההצלה. האברך שהוכה מכות נמרצות על ידי הגוי שחבט בו בכל כוחו איבד את ההכרה. כוחות ההצלה שחשו למקום העניקו לו טיפול רפואי ראשוני, והוא אושפז בבית החולים במצב קשה. במונטריאול נקרא הקהל להתפלל על האברך הר"ר שלמה זלמן בן שבע רוזנברג.

לפי הדיווחים, ביום שישי נמסר מבית החולים על הטבה משמעותית במצבו. משטרת מונטריאול מסרה כי נעשים מאמצים רבים ללכוד את התוקף ולשם כך ביקשו עדויות
מהאנשים שראו את האירוע.

ארגון 'השומרים' במונטריאול מסרו כי מדובר במקרה חד פעמי והציבור יכול להמשיך באורח חייו ללא חשש, אולם כדי להגביר את תחושת הבטחון האישי הודיעו על הגברת הסיורים בימים הקרובים באזורים החרדיים.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.