מערכת COL | יום ד' אלול ה׳תשע״ה 19.08.2015

ספר תורה וספר זכרונות לזכות השליח הרב אבלסקי

בואו והיו שותפים בכתיבת ספר התורה לזכרון הרב זלמן אבלסקי עם תום ימי 'השלושים' החלו בכתיבת ספר תורה כתיבת ספר תורה לזכות נשמתו ● בני המשפחה מבקשים מחסידי חב"ד חברים ומכרים לעזור כל אחד כפי יכולתו בהשלמת כתיבת ספר התורה ● במקביל, שוקדים בני המשפחה על ספר זיכרונות על חיי השליח בעשרות שליחויות חייו  לסיפור המלא
ספר תורה וספר זכרונות לזכות השליח הרב אבלסקי
עם סיום ימי 'השלושים' החלו בכתיבת ספר תורה לזכות נשמת השליח הרב זלמן טובי' הכהן אבעלסקי, בימים אלו החלה כתיבת ספר תורה ומארגני היוזמה הברוכה קוראים לציבור התלמידים והמושפעים להשתתף וליטול חלק. למעוניינים להיות שותפים בתרומת: עצי חיים, מעילים, וכתר לספר התורה, ושותפות.

בכתיבת אות, מילה, או עמודה, ופרשה בספר התורה, נא ליצור קשר במייל: [email protected] ובטלפון: 054-7702369. ניתן בהעברה בנקאית, בחשבון בנק, בארץ הקודש ובארצות הברית, צרו קשר במייל ובטלפון.

לתרומות און ליין: לחצו כאן

תכתב זאת לדור אחרון

בימים אלה שוקדים בני המשפחה על ספר זיכרונות על איישותו הכובשת של השליח מבקשים בני המשפחה כי כל מי שיודע או שמע או היה מעורב בסיפור עם ר' זלמן מוזמן לשלוח אלינו, על מנת להכניסם במאגר מכובד ומהודר.

משפחתו של הרב זלמן טובי' הכהן אבעלסקי פונה בבקשה שכל מי שתח"י תמונות סיפורים ומסמכים, או אמרות שנשמעו מהרב אבלסקי, או אודותיו, שיזַכה את משפחתו של הרב במידע זה, כדי שניתן יהיה לפרסמו לתועלת הציבור, לקראת הכנת ספר מתולדות חייו. במייל [email protected]

אישים כותבים מזווית אישית על ר' זלמן

בוגר בתי הספר? משתתף בשיעורי תורה וחסדיות? חוויה מיוחדת עם ר' זלמן? בוא ושתף, בחוברת זיכרון מיוחדת שתצא על איש חי רב הפעלים השליח הרב זלמן אבלסקי מזווית ראיה אישית, של תלמידיו, מכרים עמיתו לעבודת השליחות וידידים מכל רחבי תבל. שלח בהקדם האפשרי את הטור המיוחד שלך על איישיותו של ר' זלמן אבלסקי עם תמונות מהווי השנים ההם, ותמונה עדכנית של הכותב. לדוא"ל:
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.