מערכת COL | יום ב' אלול ה׳תשע״ה 17.08.2015

מעשה בפחית

הגיע למערכת באמצעות המייל האדום: חסיד חב"ד שקנה לבנו פחית שתיה בעבור לימוד תניא בע"פ, נדהם לגלות מה אירע לאחר שהושארה בטעות ברכב בשעות הצהרים החמות ● "מקרה זה יכול לשמש סימן אזהרה לא להשאיר ח"ו ילדים בתוך הרכב", הוא כותב  לסיפור המלא
מעשה בפחית
(התמונה המצורפת מקורית, והתווית טושטשה מסיבות מובנות)
הגיע למערכת באמצעות המייל האדום:

חסיד חב"ד שקנה לבנו פחית שתיה בעבור שינון תניא בע"פ, חזר אחר הצהרים לרכבו כדי לקחת את פחית השתיה שהושארה בטעות במתקן הכוסות ליד הנהג.

מה נדהם האב לגלות כי פחית השתיה היתה פתוחה, וכמעט שלא נשאר מהשתיה מאומה. ברגע הראשון הוא היה סבור שמישהו אולי פתח את הפחית ולגם ממנה, מה שלא היה נראה סביר, כשהרכב היה נעול.

מבדיקה נוספת, הבחין שהפחית שלימה כולה, ורק החלק העליון נפתח. מסתבר כי בהשפעת החום בתוך הרכב בשעות הצהריים החמות, הפחית התפוצצה, ותכולתה התפזרה מסביב. עוד הבחין, כי הלשונית לא נפתחה כלל.

הוא לא התעצל, והתקשר למספר שירות הלקוחות המופיע על הפחית. שם הסבירו לו, שתוך כ-40 דקות ברכב סגור ובחום גבוה, הפחית יכולה להתפוצץ, וכי הפחית בנויה כך שהחלק העליון בנוי חלש יותר, למנוע פגיעה מהלשונית במקרה כזה.

האיש מוסיף וכותב, כי מקרה זה יכול לשמש סימן אזהרה לא להשאיר ח"ו ילדים בתוך הרכב. "בגלל זה אני כותב ומפרסם את המקרה הזה", הוא מסכם.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.