מערכת COL | יום כ"ח אב ה׳תשע״ה 13.08.2015

תות"ל בני ברק: נפתחה שנת הלימודים תשע"ו

בישיבת תות"ל בבני ברק נפתחה היום שנת הלימודים לתלמידי שיעור א', ההורים הנרגשים חוו עם ילדיהם את הכניסה לישיבה, והזילו דמעת שמחה והתרגשות ●  שיחה אישית עם הצוות, הרצאה חינוכית, וסדר לימוד משותף היוו חלק מסדר היום הראשון בתומכי תמימים   תות"ל בני ברק
תות
בישיבת תות"ל בבני ברק נפתחה היום שנת הלימודים לתלמידי שיעור א', ההורים הנרגשים חוו עם ילדיהם את הכניסה לישיבה, והזילו דמעת שמחה והתרגשות.
שיחה אישית עם הצוות, הרצאה חינוכית, וסדר לימוד משותף היוו חלק מסדר היום הראשון בתומכי תמימים.

בשעת בוקר זה התחיל, ארבעים וחמישה תלמידים והוריהם פסעו בזה אחר זה אל תוככי בניין הישיבה המפואר, חוששים ונרגשים התקבלו במאור פנים ע"י צוות והנהלת הישיבה, נעמדו לתמונה היסטורית – יומו הראשון של התמים בתומכי תמימים, קיבלו את ספריהם, חדרם בפנימייה, ושוחחו עם כל אחד מאנשי הצוות באופן אישי.

לאחמ"כ נערכה שיחה לתמימים החדשים ע"י המשגיח הרב מנחם מענדל זלמנוביץ, מדריכי הפנימייה הרב דני אהרון והרב משה סבינר, והיועץ החינוכי הרב חנוך רייך.
במקביל נאספו ההורים לשמיעת טיפים והתנהלות מועילה מול התמים מאת מנהל הישיבה הרב לוי רוזנברג והרצאה חינוכית מאלפת מפי הרב ישראל וינפלד.

בהמשך התיישבו התמימים ההורים והצוות לארוחה משותפת, בה נשא משגיח הישיבה הכללי הרב יוסף יצחק כץ דברים אודות חובתו של המחנך כלפי המחונך מתוך התוועדות "פתע" של הרבי בכ' טבת שזכה להיות נוכח בה עת למד בבית חיינו 770.

סדר היום נחתם בסדר לימוד משותף "אבות ובנים" בה האבות הפכו לתמימים לשעת הלימוד, כך חוו ההורים את מלא העוצמה והרגש שנלווה ליום כל כך משמעותי בחייו של בנם התמים.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.