מערכת COL | יום כ"ד אב ה׳תשע״ה 09.08.2015

גם במוצ"ש: תוכנית מגוונת בקעמפ הגדול בעולם ● גלריה

ממשיכים ללוות את מחנות הקיץ החב"דיים: שבת מיוחדת עברה על חיילי גן ישראל אה"ק - הקעמפ הגדול בעולם, עם מגוון תוכניות חסידיות ● במוצאי-שבת נערכו תוכניות נוספות, כולן משלבות מסרים חסידיים ● בכתבה המלאה: גלריית תמונות ממוצאי שבת  מוצ"ש בגן ישראל
גם במוצ
מוצאי שבת בגן ישראל אה"ק
כל פרט מהשבת בגן ישראל הוא ייחודי, וראוי לאזכור בפני עצמו. כך למשל 'סדר הניגונים' הנערך בעת רעוא דרעווין במדשאות המוריקים של קרית גן ישראל, אז, יושבים החיילים כשידיהם על כתפי חבריהם ומנגנים הם בערגה ניגונים והמנונים בעלי רגש חסידי.

השבת התמקדה בעיקר בעניינו של חודש אלול המתברך משבת זו - "המלך בשדה". שבחודש זה, נמצא הקדוש-ברוך-הוא קרוב לכל יהודי בכל מקום בו הוא נמצא, וכל אחד רשאי ויכול לקבל את פניו.

אורח השבת הרב אברהם שי' קירנברג מנהל רשת מחנות הקיץ – 'גן ישראל ארץ הקודש', התוועד עם החיילים על הנושא השנתי – "לשמש את קוני" בחיי היום יום.

בצהרי השבת, מתקיים משחק מהנה בו לומדים ונבחנים החיילים על פתגמי הספר "היום יום...", כשבמהלך המשחק מסיימים כל החיילים את כל ספר ה"היום יום..." בע"פ.

במהלך השבת מתקיימת תחרות בין הסיירות על הצטיינות בהנהגה בכל הפרטים, כשהסיירת המצטיינת זוכה במתנה ייחודית, תמונה מיוחדת וגדולה של הרבי.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.