מערכת COL | יום כ"ב אב ה׳תשע״ה 07.08.2015

תשמעו מופת! מנחם ברוד משיק כרך ב' בסדרת 'צדיקים למופת'

הרב מנחם ברוד משיק את הכרך השני בסדרת 'צדיקים למופת', ובו סיפורי מופת שפורסמו במרוצת השנים ב'שיחת השבוע' ● במרכז כל סיפור אחת מדמויות ההוד של עם ישראל, מכל העדות והגוונים, לצד סיפורים נפלאים על רבותינו נשיאינו  צדיקים למופת - כרך ב'
תשמעו מופת! מנחם ברוד משיק כרך ב' בסדרת 'צדיקים למופת'
ספר וסופר. הרב מנחם ברוד עם כרך ב' בסדרת צדיקים למופת
אחד המדורים הנקראים ביותר בעלון השבועי 'שיחת השבוע' הוא 'מעשה שהיה' – סיפור יהודי שווה לכל נפש. הסיפור נקרא בשקיקה על-ידי מבוגרים, בני נוער וילדים כאחד, ומציג עולם מופלא של השגחה פרטית, מידות טובות, ניסים ואמונת צדיקים. רבים נוהגים להקריא את הסיפור בשולחן השבת.

לפני יותר משנה הופיע הספר 'צדיקים למופת', שבו רוכזו סיפורים על צדיקי ישראל מכל העדות והחוגים. הספר זכה להצלחה רבה בחוגים רחבים. ילדים ומבוגרים קראו אותו בהתלהבות, והורים סיפרו ממנו סיפורים לילדים לפני השינה.

עתה הופיע כרך שני של "צדיקים למופת", ובו 70 סיפורים שובי לב, שבמרכז כל אחד ואחד מהם אחת מדמויות ההוד של עם ישראל, מרבי סעדיה גאון, ועד הרבי נשיא דורנו. יש כאן קשת מרהיבה של דמויות מופת, וכמובן סיפורים מכל אחד ואחד מרבותינו נשיאינו.

העריכה החדשה, בידיו האמונות של הרב מנחם ברוד, השתדלה לשמור על הסגנון הקולח והתמציתי שגיליון 'שיחת השבוע' מאופיין בו. הסיפורים שווים לכל נפש, אינם ארוכים מדיי, ונקראים בשקיקה. לכל סיפור גם נוספה ביוגרפיה קצרה של הצדיק, המעניקה חיים לסיפור והמאפשרת לחוש יותר את הדמות.

גם העיצוב תורם מאוד לחוויית הקריאה. כל סיפור מלוּוה בתצלום הוויי הקשור לתוכן הסיפור. התצלומים אכן מרהיבים ונדירים. אתם מדפדפים בספר והוויי היהודי של אותם ימים קם לתחייה לנגד עיניכם.

הספר הוא נכס צאן ברזל לכל בית. הסיפורים מנחילים לצעירים ולמבוגרים לקורא את נשמת היהדות והחסידות ואת הערכים הנעלים של אמונה בבורא העולם, אמונת צדיקים, אהבת התורה, אהבת ישראל, השגחה פרטית וחתירה למידות טובות.
352 עמ'. כריכה קשה. בהוצאת צעירי אגודת חב"ד. להשיג בחנויות הספרים המובחרות.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.