מערכת COL | יום כ"א אב ה׳תשע״ה 06.08.2015

נהריה-פרנקפורט-חולון-חיפה ● השבוע של שמחה פרידמן

מה המשותף לקו נהריה–פרנקפורט-חולון-חיפה? ביום שני שעבר הופיע הזמר שמחה פרידמן בבר מצווה מרגשת במיוחד של בן השליח הבלתי נשכח בנהריה, ביום רביעי הופיע בבר מצווה של בן השליח הרב יוסי הבלין בפרנקפורט גרמניה, ביום שני השבוע הופעה מרגשת בכינוס נשי חב"ד בחולון, וביום רביעי, בהופעת קיץ בעיר חיפה ● בין לבין תפסנו אותו לשיחה ● מגזין שישי  שמחה פרידמן
נהריה-פרנקפורט-חולון-חיפה ● השבוע של שמחה פרידמן
חולון (צילום: מנדי הכטמן), פרנקפורט (צילום: שניאור שיף)
משה בן-חיים

הזמר ר' שמחה פרידמן, הפך לזמר פופולרי זה מכבר. השבוע האחרון היה עבורו עמוס במיוחד. מבר-מצווה מרגשת במיוחד, לאירוע עוצמתי של אלפי נשי חב"ד וביצוע אמנותי ומדהים של "אשת חיל". אתמול, הוא כבר הופיע בחיפה במסגרת מופעי הקיץ של עיריית חיפה עם צופים מכל גווני הקשת. וכל זה, לא כולל את החתונות בהן הוא משמח חתן כלה, ברוב שירה ושמחה.

ביקשנו משמחה, כשמו כן הוא, לבחור רגע מיוחד מארבעת ההופעות הבולטות בשבוע האחרון.

יום שני שעבר, נהריה:


"בשבוע שעבר ביום שני בבר מצוה של בנו של הרב בוטמן השליח מנהריה, היה מאוד מרגש, במיוחד שהקרינו על המסך את השליח ז"ל, כשהוא מדבר בבר מצווה הקודמת. ניגנתי את 'מחרוזת השלוחים', והיה מרגש ומיוחד מאוד".

יום רביעי שעבר, פרנקפורט, גרמניה:

"הגיעו במיוחד מהארץ, הסבא הרב משה הבלין רב העיר וראש הישיבה בקריית גת, המשפיע הרב יעקב יוסף קופרמן, ואורחים נוספים. היה ממש "פארבריינגען" חסידי. מנגנים ושרים. גם אחרי ברכת המזון המשכנו לשיר עוד ועוד. ר' אלימלך ווייסברג ממוסקבה הגיע במיוחד לנגן. אני עצמי למדתי בישיבה בקריית גת, והיתה לי חוויה מיוחדת".

יום שני השבוע, כנס נשי חב"ד, ארנה בחולון:

"הכנס עסק בנושא החינוך, וכמה צריך להשקיע בשולחן שבת. התחלתי את הקטע האמנותי על הפסנתר, והצטרפתי תוך כדי שירה לשולחן שבת שם עמדו אשתי ושתי בנותיי. התחלתי לשיר אשת חיל, זה היה רגע מקסים ביותר. אחר כך אשתי קיבלה תגובות מיוחדות, שזה היה אחד הרגעים המרגשים ביותר".

יום שלישי השבוע, חיפה:

"מידי שנה מתקיים בחסות עיריית חיפה הופעת קיץ. כשהופעתי הבחנתי בציבור מכל גווני הקשת, עם שירים חסידיים. יובל סטופל קיבל אחר כך תגובות מבני משפחה כמו: "למה לא אמרתם שפריד הגיע לחיפה?!..."

מה המכנה המשותף לכל האירועים הללו?

"המכנה המשותף, זו השמחה..."
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.