מערכת COL | יום כ"א אב ה׳תשע״ה 06.08.2015

מה עשו בקעמפ גן-ישראל בכ' אב? ● צפו בגלריית ענק

אם כל יום בגן ישראל הוא יום מיוחד, כל שכן, ביום כ"ף אב, יום הסתלקות-הילולא של אביו של הרבי, רבי לוי יצחק נ"ע ● כמובן, שחייו ותולדותיו עומדים במרכז היום, ובמהלכו לומדים החיילים אודותיו ומתורתו בדרכים מגוונות ● המפגש הגדול עם מחנות הקיץ החב"דיים, המסדר התוסס, הצפייה במראות קודש, התחרות המיוחדת והטיול במתקני מים כ' אב בקעמפ החב"די הגדול בעולם
מה עשו בקעמפ גן-ישראל בכ' אב? ● צפו בגלריית ענק
למעלה: חיילי גן ישראל במפגש הענק של כל מחנות הקיץ החב"דיים
אם כל יום בגן ישראל הוא יום מיוחד, כל שכן, שיום כ"ף אב, יום הסתלקות-הילולא של אביו של הרבי, רבי לוי יצחק נ"ע. כמובן, שחייו ותולדותיו עומדים במרכז היום, ובמהלכו לומדים החיילים אודותיו ומתורתו בדרכים מגוונות.

אחרי הלימודים נהנים החיילים מתכנית ה'קעמפאקשן', התחרות ההיתולית המסורתית של קעמפ גן ישראל, בו מתחרים החיילים באתגרים שונים ומגוונים.

מיוחד הוא יום כ"ף אב בקשרו עם גן ישראל, שכן בימי הזוהר היו מגיעים חיילי גן ישראל לרבי, משתתפים בתפילות, בהתוועדויות, ובראלי'ס מיוחדים. ולכך התקיים מפגש קעמפים מיוחד בפארק המים שפיים. אחרי מפגש הקעמפים, נהנים החיילים בהשתכשכות בבריכות ומתקני המים של הפארק.

כשחוזרים החיילים לשטח קרית גן ישראל, יורדים הם מיד אל טריבונות ה'עמדו אכן כולכם', כמידי ערב בגן ישראל לפני השינה, לצפיה במראות קודש ושביבי אור והוד מהרגעים הנעלים במחיצת הרבי. א גוטע נאכט גן ישראל.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.