מערכת COL | יום כ' אב ה׳תשע״ה 05.08.2015

ה'תמימים' של דור השביעי: גלריית ענק מישיבת הקיץ. צפו

בישיבת הקיץ צעירי ליובאוויטש מנצלים כל רגע ורגע ● במבט על יומיים אקראיים, נמצאנו למדים על הסדר העמוס של התמימים ● בפנים: גלריית ענק  צעירי ליובאוויטש
ה'תמימים' של דור השביעי: גלריית ענק מישיבת הקיץ. צפו
ממראות ישיבת הקיץ
בישיבת הקיץ צעירי ליובאוויטש מנצלים כל רגע ורגע. במבט על יומיים אקראיים מסוף שבוע שעבר, נמצאנו למדים על הסדר העמוס של תלמידי ישיבת הקיץ:

לצד שעות רבות של לימודי נגלה ברמה, שיעורים, לימוד חסידות, שיחות, משיח וגאולה ועוד ועוד, ישבו תלמידי התמימים ושמעו זכרונות במשך כשעתיים מהרב חיים שלמה דיסקין רב העיר קריית אתא, הרב יוסף יצחק חיטריק משלוחי הרבי לצפת, הרצאה מהנה ומרתקת בנושא השפעה במבצעים וכיצד למסור דרשה טובה מאת הרב מנחם מענדל גערליצקי שליח הרבי לצפון החדש בתל אביב, בהנחיית הרב בנימין וילהלם משלוחי הרבי לרמת גן, התוועדות לתוך הלילה עם השליח הרב ישראל צבי גליצנשטיין ופאנל מרכזי בנושאי השקפה חסידית בהשתתפות הרב יוסף שמואל גערליצקי, הרב חיים קפלן, הרב מנחם קעניג והרב מנחם דב דברוסקין.

בלילה שבין שני ימים אלו נערך המשחק החסידי הגדול, בו נתחלקו 235 תלמידי ישיבת הקיץ ל-3 קבוצות והתחרו ביניהם על ידע חסידי וכדומה.

ישיבת הקיץ צעירי ליובאוויטש מתקיימת במסגרת מפעלי הקיץ גן ישראל ארץ הקודש, שע״י אגודת קריית חב״ד בעיה״ק צפת ת״ו וע״י מרכז חב״ד ליובאוויטש תל אביב. מנהל הישיבה הוא הרב מנחם מענדל ליפקין, וראש הישיבה הוא הרב אליהו שוויכה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.