מערכת COL | יום כ"א טבת ה׳תשס״ה 02.01.2005

יום ההילולא ה-800 לרמב"ם נחגג בטבריה

מאות השתתפו הערב (מוצ"ש) ביום ההילולא ה-800 ליד ציונו של הרמב"ם בטבריה. להילולא נהרו המונים מכל החוגים והעדות שבאו להתפלל על קברו של 'הנשר הגדול' ביום המיוחד, שהדליקו עם תחילת הארוע 800 נרות לציון התאריך. את הארוע יזם הרב נפתלי אסטולין מלוס אנג'לס ואליו חברו עירית טבריה ובית חב"ד טבריה, בראשות השליח הרב יוסף קרמר. את הארוע כיבדו בנוכחותם הרבנים הראשיים, הרב יונה מצגר והרב שלמה עמאר, יחד עם הרב מרדכי שמואל-אשכזי רבו של כפר-חב"ד שהגיעו במסוק מיוחד שנשכר לשם כך. ראש עירית טבריה מר זוהר עובד שנשא דברים הביע את התרגשותו לרגל המעמד, ואת התפעלותו מפעילות חב"ד בעירו במשך כל השנה.
יום ההילולא ה-800 לרמב
הרבנים הראשיים הערב
הרבנים הראשיים, שהתקבלו בכבוד על-ידי המוני הנוכחים, סיפרו על ביקור משותף שקיימו בקורדובה עירו של הרמב"ם לפני מספר חודשים ועל התחושה המיוחדת של סגירת מעגל אותה הם חווים כעת.

הרב יהודה דרעי, רבה של באר שבע הצהיר כי הוא מנצל את התאריך המיוחד ואי"ה יחל בלימוד קבוע מספר הרמב"ם. בתום הארוע בציון הרמב"ם הוקרן לציבור קטע וידאו של הרבי בנושא הרמב"ם.

לאחר מכן התקיימה סעודת מלווה מלכה באולם בעיר - לרבנים שהשתתפו בכינוס. הכינוס הונחה על-ידי הרב יוסף-יצחק וילשאנסקי, ראש ישיבת חב"ד בצפת, שעמד בדבריו על הקשר המיוחד בין הרמב"ם לרבי, ועורר על תקנת הרבי של לימוד הרמב"ם.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.