מערכת COL | יום כ' אב ה׳תשע״ה 05.08.2015

ביקור סגן שר הביטחון בעיר ביתר עלית

בעיצומו של גל החום הלוהט, יצא סגן שר הביטחון ח"כ הרב אלי בן דהן לסיור בנושאי בטחון בעיר ביתר עילית ● את הסיור יזמו נציג חב"ד בעיריית ביתר עלית ר' יקי הרשקופ ועוזרו ר' יעקב מיוחס, בתיאום מלא יחד עם ראה"ע ר' מאיר רובינשטיין לכתבה המלאה
ביקור סגן שר הביטחון בעיר ביתר עלית
בעיצומה של פגרת הכנסת ובעיצומו של גל החום הלוהט יצא סגן שר הביטחון ח"כ הרב אלי בן דהן (הבית היהודי) לסיור בנושאי בטחון בעיר ביתר עילית.

את הסיור יזמו ר' יקי הרשקופ נציג חב"ד בעיריית ביתר עלית ועוזרו ר' יעקב מיוחס בתיאום מלא יחד עם ראש העיר ר' מאיר רובינשטיין שעומל בכל דרך אפשרית להגביר את הביטחון של תושבי העיר שחווים בבעיות הביטחוניות מידי יום.

לסיור הגיעו מלבד המארח הרשמי ראש העיר ר' מאיר רובינשטיין ועוזרו ר' יהודה דייטש גם מחזיק תיק שפ"ע ונציג חב"ד בעירייה ר' יקי הרשקופ ועוזרו ר' יעקב מיוחס (שכאמור פעלו לקיומו של הסיור), מחזיק תיק הביטחון ר' מיכאל נקי, מנהל מחלקת הביטחון מר רענן עמרן, מנהל המוקד העירוני מר גיא עקריב, והצוות המקצועי שמלווה את סגן השר, ראש המטה של סגן השר מר מאור מויאל ועוזרו הפרלמנטרי של סגן השר מר שי וויצמן.

הסיור שתוכנן זמן רב קודם לכן ונעשה בקפדנות על מנת שיהיה בעל משמעות מעשית, כלל ביקור במוקד הביטחון שם נחשף סגן השר לפעולות האבטחה השונות וניתן הסבר בידי מר רענן עמרן מנהל מחלקת הביטחון בעיר ומר גיא עקריב מנהל המוקד.

לאחר ההסברים המדוייקים על צרכי הביטחון הדחופים יצאו הנוכחים לנקודות שונות לאורך הגדר ובשטח ראו את חשיבותם של הבקשות.

לאחר מכן התיישבו לשיחת סיכום בבניין העירייה כאשר סגן השר הצהיר על התפעלותו הרבה מכך שניכר בעיר ביתר עלית שהיא עיר התורה והחסידות שבהרי יהודה כנכתב בשלט הכניסה.

כמו כן הודה סגן השר לראש העיר ר' מאיר רובינשטיין ולעוזרו ר' יהודה דייטש על האירוח הנפלא והודה לר' יקי הרשקופ ולעוזרו ר' יעקב מיוחס על תיאום הסיור ותפעולו.

בסיום הסיור הוענקה תמונת תקריב עדכנית של העיר ביתר עלית כאשר ראש העיר איחל לסגן השר שבביקור הבא צבע הירוק (שמסמל במפה שטחים פתוחים) יהיה צבוע בצבע חום (שמסמל שטח בנוי)...

הפגישה נחתמה בהרגשה נעימה שבה סגן השר יעשה ככל יכולתו על מנת לעזור לצרכי הביטחון בעיר ולכל דבר אחר שנצרך.




הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.