מערכת COL | יום כ' אב ה׳תשע״ה 05.08.2015

הורים מרוצים בגן-ישראל ● 100 תמונות

קרית גן ישראל לבשה חג לקראת בואם של האורחים החשובים: בני משפחותיהם של החיילים הצעירים הגיעו ● ההורים נרגשים לסייר בחדרים, במדשאות המטופחות, ולהכיר טוב יותר את הקעמפ האהוב ● החיילים מצדם נזכרים שכבר זמן חלף מאז נפגשו עם משפחתם, והם היו אמורים להתגעגע...  הורים מרוצים בגן ישראל
הורים מרוצים בגן-ישראל ● 100 תמונות
יום הורים בקעמפ החב"די הגדול בעולם

יום ג' י"ט מנחם-אב

האיר היום, המפקדים ניגשים להעיר את החיילים, המתעוררים לשמע ניגונים חסידיים, נוטלים ידיהם ב'נעגל וואסער' ומתכוננים לקראת היום הקרב ובא.

אחרי מסדר הבוקר, בו אמרו החיילים את ששת הפסוקים האחרונים של 'שנים עשר הפסוקים' שתיקן הרבי שיאמרו חיילי צבאות ה', ובו גם ערכו את ספורט הבוקר הקצר, פנו החיילים אל עבר ה"סעווען סעווענטי" של כל אוגדה והחלו את תפילת השחרית, כפי שרק בגן ישראל יודעים להתפלל. אחרי התפילה מעניק הגנרל לשני חיילים מצטיינים בתפילה תמונה מיוחדת של הרבי.

בהמשך היום, כמידי יום בגן ישראל, מתיישבים החיילים לשעתיים של לימודים מהנים וחווייתיים, ולאחריהם, פונים הם להתפלל מנחה ולאכול את ארוחת הצהריים. אחרי הארוחה, מתקיימת תכנית מיוחדת של צוות ההווי של גן ישראל.

קרית גן ישראל לבשה חג לקראת בואם של האורחים החשובים: בני משפחותיהם של החיילים הצעירים הגיעו. ההורים נרגשים לסייר בחדרים המתוחזקים בקפידה, במדשאות המטופחות, ולהכיר טוב יותר את הקעמפ האהוב. החיילים מצדם נזכרים שכבר זמן חלף מאז נפגשו עם משפחתם, והם היו אמורים להתגעגע...

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.