מערכת COL | יום י"ח אב ה׳תשע״ה 03.08.2015

"מלחמת התקשרות" בקעמפ החב"די הגדול בעולם ● תיעוד

לצד שלל מחנות-הקיץ החב"דיים הנערכים ברחבי הארץ, חלקם בשיתוף עם ארגון 'הפנסאים', משתתפים מאות ילדים חב"דיים בקעמפ החב"די הגדול בעולם - 'גן ישראל'. בפנים: כך נראו אירועי "מלחמת התקשרות" בקעמפ  מלחמת התקשרות
גן ישראל ארץ הקודש

"מלחמת התקשרות" כשמה כן היא: שני נושאים לשתי פלוגות, שניהם בדרכי ההתקשרות לרבי וקיום הוראותיו. במרכז המלחמה עומד הסברה של כל קבוצה לנושא אותו היא מייצגת, ושיא המאמץ ביום הראשון למלחמה מתרכז בהצגה שממחישה היטב את הנושא.

פלוגות השנה קשורות לנושא הכללי של הקעמפ: "נבראתי לשמש את קוני". פלוגה אחת, "אנא עבדא", מסמלת את הגעשמאק והחיות בעבודת ה' היום יומית ב"נבראתי לשמש את קוני". הפלוגה השניה, "אנא ומלכא", מסבירה את השתוקקות והרצון לסיים את השליחות בזמן הגלות ד"נבראתי לשמש את קוני" פשוט לבצע את הכוונה – הגאולה העתידה.

אנשי "אנא עבדא" המחיזו היטב את סיפורו של החייל שנלחם בשדה הקרב, ולמרות פציעתו הקשה, מתעקש לשוב להלחם, כי זה המקום הטבעי שלו ורק שם הוא מרגיש בנוח. וזוהי בעצם עבודתו היום יומית להלחם ולהלחם.

פלוגת "אנא ומלכא" הציגו סיפור שבו בן המלך המפונק הוגלה מהארמון, כדי שיתחנך לעבוד, אך ביום שהמלך מגיע להחזירו במקום לחזור אל המלך הוא בוכה על נעלי העבודה שנקראו לו. במקום לזכור לאן הוא שייך, הוא העדיף להשאר במצב הקיים.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.