מערכת COL | יום י"ז אב ה׳תשע״ה 02.08.2015

הצלחה גדולה לאירוע השנתי לזוגות אנ"ש ● סיקור ותיעוד

למעלה מחמש מאות וחמישים 'משקיענים', זוגות אנ"ש, מילאו ביום חמישי האחרון את אולם 'בית זלטה' בכפר חב"ד ב' לאירוע השנתי השלישי של 'בית להשקעה' שכבר הפך למסורת ● את המשא המרכזי נשא הרב שבתי סלבטיצקי, השליח הראשי לבלגיה, שהפעים את הקהל בנאום בנוי לתלפיות ● את החלק האומנותי, הציג הקומיקאי ר' קובי אריאלי, במופע בלתי נשכח ומלא בתובנות ● נאומים נוספים נישאו על-ידי יועץ הנישואין ר' שלום מרקוביץ ורבה של קרית מוצקין, הרב דוד מאיר דרוקמן  בית להשקעה - 3
הצלחה גדולה לאירוע השנתי לזוגות אנ
חלק מהקהל והנואמים השונים באירוע בית להשקעה 3

האירוע הייחודי נפתח על-ידי קליפ וידאו קצר, שהציג הגיגים נבחרים מהמרצים והמופעים במהלך השנתיים האחרונות ובדבריו של מנחה הערב, הרב זאב רויטמן מכפר חב"ד.

ראשון הדוברים שהוזמן לבמה, היה יועץ הנישואין הבכיר הרב שלום מרקוביץ שעלה לבמה בליווי יועץ הנישואין הרב נתן גלבשטיין שהציג בפניו רצף של שאלות ודילמות בחיי הנישואין. בכישרון רב ובמתינות, תוך כדי המחשת הדברים באמצעות סיפורים מהקליניקה האישית שלו, פתח הרב שלום בפני המשתתפים צוהר לתועלת העצומה בקבלת הדרכה וייעוץ בעת הצורך.

בחלקו הבא של האירוע, הציג האומן המוכשר ר' קובי אריאלי מופע קומדיה מרתק שהצליח לרומם ולהצחיק את הקהל וגם לשזור בלב המאזינים תובנות חשובות בקשר לחיי נישואין, השקעה והתמודדות.

את המשא המרכזי, נשא השליח הראשי לבלגיה ומרצה מבוקש ברחבי העולם, הרב שבתי סלבטיצקי שיחד עם הקהל התרגש מעוצמת המעמד. בדבריו הבנויים בדייקנות, הצליח הרב להתמקד במגוון רחב של היבטים חסידיים על חיי נישואים וזוגיות ולהמחיש זאת באמצעות סיפורים מרטיטים ונוגעים ללב.

את הנאום המסכם, נשא בעוצמה רבה, הרב דוד מאיר דרוקמן – רבה הראשי של קרית מוצקין ומחשובי רבני אנ"ש. דבריו של הרב שילבו הגיגים לצד הומור שנון, והציגו את המציאות ללא כחל ושרק. בדבריו העניק הרב שלל של עצות מעשיות כיצד להנהיג בית חסידי ומאושר.

'בית להשקעה 3' הופק ביוזמתם של האברכים הרב זאב רויטמן והרב דניאל גורדון מכפר חב"ד, ובסיועם של בני משפחותיהם, מתנדבים, יו"ר כפר חב"ד הרב בנימין ליפשיץ, תורמים אישיים, קרן 'קרנו תרום' ונותני החסויות: 770 קאר, מאפיית המצות כפר חב"ד ודפוס גוונא. 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.