מערכת COL | יום י"ז אב ה׳תשע״ה 02.08.2015

ליובאוויטש, הדור הבא ● גלריה ראשונה מישיבת הקיץ של חב"ד

ישיבת-הקיץ שנפתחה לפני 15 שנה עם 30 בחורים, ומאז הכפילה את מספרה עשרת מונים ועל דגלה נמנים בשנה זו 235 בחורים ו-כ50 אנשי צוות, שיחד לומדים בחיות, מתוועדים בשופי, מעשירים את הידע החסידי, מטיילים ונהנים ● הכל קורה בקמפוס ישיבת תות"ל מגדל העמק  ישיבת קיץ צעירי ליובאוויטש
ליובאוויטש, הדור הבא ● גלריה ראשונה מישיבת הקיץ של חב

'ליובאוויטש לעבט'! "זרעו בחיים – אף הוא בחיים".

אין תיאור הולם יותר להצלחה האדירה של ישיבת-הקיץ "צעירי ליובאוויטש"!

זה  כבר  שבוע ימים שמתקיימת ישיבת קיץ צעירי ליובאוויטש בקמפוס המפואר של ישיבת תומכי תמימים מגדל העמק, "ארעא דגליל".

ישיבת-הקיץ שנפתחה לפני 15 שנה עם 30 בחורים, ומאז הכפילה את מספרה עשרת מונים ועל דגלה נמנים בשנה זו 235 בחורים ו-כ50 אנשי צוות, שיחד לומדים בחיות, מתוועדים בשופי, מעשירים את הידע החסידי, מטיילים ונהנים.

עוד לפני שבאו החניכים כבר הוכן המקום וקושט באווירה החסידית המיוחדת ששמורה לישיבת הקיץ צעירי ליובאוויטש. רחובות עם שמות חסידים מדור השביעי, שאלות שונות על דברי ימי החסידות, תמונות של חסידים משפיעים ודמויות מיוחדות ב'דור השביעי' ועוד כהנה וכהנה.

כבר ביום הראשון התקיימו סדרי נגלה וחסידות בהתלהבות ובאווירה מיוחדת, ושני ה'זאלים', הגדול – המיועד ל-149 התמימים הלומדים כבר בישיבות, והקטן – המיועד ל86 התלמידים העולים לישיבות, רעשו בקול מתוק של לימוד תורה, בערב הם כבר שמעו זכרונות מהרבי כמיטב המסורת בישיבת הקיץ.

הלימודים מתקיימים מתוך חוברת מיוחדת ומהודרת שנערכה במיוחד לכבוד ישיבת הקיץ. חומר הלימודים, הוא סוגיות בתורת הרבי בענייני מסכת שבת, מדי יום למדים סוגיא שלמה הערוכה היטב, בתחילה דפי גמרא השייכים לסוגיא, לאחריהם קטעי ראשונים ומפרשים, ולבסוף שיחת הרבי על סוגיא זו.

ללימוד החסידות נלקטו מאמרים מיוחדים בהתייעצות עם רבנים ומשפיעים בעייני עבודת התפילה, כמו כן מספר שיחות בענייני הקהל.

מידי יום מושמע קטע מהתוועדות של הרבי. הקטעים המושמעים מופיעים גם הם בחוברת, בתרגום מלא ובעריכה בסיסית, למען יוכלו הבחורים לעקוב בחוברת בשעת השמעת השיחה. כל לילה לפני השינה, מוקרן קטע וידאו נדיר ומרתק מהרבי, מלווה בהסבר ובכתוביות. הקטעים כמובן, מוקרנים כאן בבלעדיות ונערכו במיוחד לצורך ישיבת הקיץ.

גולת הכותרת של הישיבה, היא תוכנית ה'וואס געדיינקסטו', בה זוכים הבחורים לשמוע סיפורים מכלי ראשון מפי אורחים שזכו לראות ולשמוע את הרבי בשנות האור.

בכל יום ויום באים בשערי צעירי ליובאוויטש חסידים ואנשי מעשה ומספרים מזכרונותיהם אצל הרבי. זה לצד ההתוועדויות המיוחדות כמעט מדי ערב, וכמובן, ההתוועדויות היומיות עם המדריכים.

מידי יום יוצא לאור עיתון מיוחד, גדוש בתוכן חסידי; סיפורים בפרסום ראשון, תמונות מיוחדות, חידות חסידיות ותיאור אירועי היום האחרון מזווית מקורית ומשעשעת. בעלון מתפרסמים מידי יום פנינים מהזכרונות שנשמעו במסגרת תוכנית ה'וואס געדיינקסטו' ביום שלפניו.

גם על 'נפש בריאה בגוף בריא' לא מוותרים בישיבת הקיץ. הצוות עמל ויגע שעות על גבי שעות על הכנת תוכניות רבות, משחקים וטיולים מיוחדים, שגם הם מלאים באווירה מיוחדת של חסידישקייט כמיטב מסורת ישיבת הקיץ. זה לצד הצגות חסידיות שדרכם מועברים תכנים בצורה חווייתית.

ישיבת הקיץ צעירי ליובאוויטש מתקיימת במסגרת מפעלי הקיץ גן ישראל ארץ הקודש, שע״י אגודת קריית חב״ד בעיה״ק צפת ת״ו וע״י מרכז חב״ד ליובאוויטש תל אביב.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.