מערכת COL | יום י"ג אב ה׳תשע״ה 29.07.2015

ח"כ פרוש: "לא נסכים לכל פגיעה בתקציב החינוך החרדי"

"לא נסבול כל פגיעה כעת ובעתיד בתקציב החינוך החרדי", את הדברים אמר סגן שר החינוך ח"כ מאיר פרוש, בפגישה שערך אתמול עם מנהלי מוסדות חינוך במסגרת היערכות לקראת פתיחת שנת הלימודים ובצל נושאים רבים נוספים העומדים על הפרק שהועלו על סדר היום סגן שר החינוך
ח
ח"כ מאיר פרוש במליאת הכנסת (צילום: מנדי הכטמן, COL)
"לא נסבול כל פגיעה כעת ובעתיד בתקציב החינוך החרדי" - את הדברים אמר סגן שר החינוך ח"כ מאיר פרוש, בפגישה שערך אתמול עם מנהלי מוסדות חינוך במסגרת היערכות לקראת פתיחת שנת הלימודים ובצל נושאים רבים נוספים העומדים על הפרק שהועלו על סדר היום.

במהלך הפגישה הביעו המנהלים את חששם שבעקבות אמירות שונות שהושמעו בשבוע האחרון מצד בכירים במשרד האוצר, הממשלה אינה מתכוונת לעמוד בהסכמים הקואליציוניים או בחלקם, וכתוצאה מכך תקציב מוסדות בחינוך החרדי ימשיך להיות מופלה לרעה לעומת מוסדות החינוך הממלכתיים.

סגן השר פרוש הניח את דעתם של מנהלי המוסדות כשהצהיר חד משמעית כי "לא נסכים לכל פגיעה בתקציב החינוך החרדי".

לציבור החרדי נעשה בקדנציה הקודמת עוול משווע תוך כדי פגיעה שרירותית ברבבות ילדי החינוך החרדי", אמר והוסיף כי "יהדות התורה נכנסה לממשלה הנוכחית בכדי לנסות ולתקן, ולכן נעמוד בתוקף על כיבוד ההסכמים הקואליציוניים בכל מחיר".

עוד אמר כי "אני רוצה להאמין שישנה נכונות והבנה מצד ראש הממשלה והחברים המרכיבים את הקואליציה על כך שחייבים לתקן את העוול שנעשה בשנתיים האחרונות לציבור החרדי ובמיוחד בתחום החינוך – תחום העומד בנפשו של הציבור החרדי. שר החינוך הקודם הדיר את ילדי מוסדות המוכש"ר בכל הזדמנות שנקלעה לידיו וילד שלומד במוסדות חינוך חרדי הופלה לרעה באופן קיצוני לעומת ילד שלומד במוסדות הממלכתי, כך שגם הם מבינים שמדובר בענישה נגד ילדים שכל 'חטאם' היה שהם חרדים. לכן זו חובתה של הממשלה לתקן את האפליה הזועקת הזו".

"לפני הבחירות חזרנו שוב ושוב כי המטרה העיקרית העומדת לפנינו היא לנסות ולתקן את העוול שנעשה לציבור החרדי בשנתיים האחרונות. יהדות התורה נכנסה לקואליציה בהכוונת מרנן ורבנן גדולי התורה והחסידות שליט"א אך ורק בכדי לתקן את העוול הנורא הזה, ולכן ללא ספק היא תעמוד על כך בכל תוקף ", דברי הרב פרוש.

מנהלי המוסדות הביעו תקווה כי אכן הממשלה תעמוד ותכבד את כל ההסכמים הקואליציוניים ומוסדות החינוך החרדי יפתחו את שנת הלימודים הקרובה ברגל ימין.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.