מערכת COL | יום י"ב אב ה׳תשע״ה 28.07.2015

חדש: "ישראל'יק אשר בך אתפאר" - לזכרו של הרב בוטמן ע"ה

בבר המצווה לבנו של שליח הרבי לנהריה, הרב ישראל בוטמן ע"ה, חולקה תשורה ייחודית: הספר "ישראל'יק אשר בך אתפאר" – סיפור חייו ופעלו של הרב בוטמן ● הספר, בן 300 עמודים, הוא סיפור מרתק של יותר משלושים שנות שליחות והוא ספר חובה לכל מי שהכיר אותו אישית וגם לכל מי שנושא השליחות והפעילות הציבורית קרוב ללבו ובמיוחד לצעירים המפלסים את דרכם בשדה השליחות ישראל'יק אשר בך אתפאר
חדש:
"ישראל'יק אשר בך אתפאר"
הופיע הספר "ישראל'יק אשר בך אתפאר" – סיפור חייו ופעלו של השליח הרב ישראל בוטמן ע"ה.

פחות משנתיים לאחר שיצא לשליחות בנהריה, כתב הרבי על השליח הרב ישראל'יק בוטמן: "הצליח במקומו גדולות וזהו התחלה לבד ...".

מאז, הרב בוטמן פעל בשליחות הרבי בנהריה למעלה משלושים שנה, במהלכן הביא את אור וחום היהדות והחסידות להמונים וכבר בראשית דרכו היה מושא להערצה בעירו ומודל לחיקוי לשלוחים רבים בארץ ובעולם.

בנוסף, ניהל עסקנות מסועפת במישור הארצי, והכל מתוך התקשרות מוחלטת לרבי המבצבצת מכל שורה במכתבי הדוחות שהרבה לכתוב לרבי ונחשפים בספר.

מעבר לכל אלה, היה ידיד אמת לאנשים רבים מכל חלקי הציבור והרבה להושיט עזרה גשמית או רוחנית לכל פונה קטן כגדול. ופטירתו בדמי ימיו, בגיל חמישים וחמש, הכתה בהלם כל כך הרבה אנשים מחוגים ומסוגים שונים. חלקם התראיינו או כתבו לספר והמונולוגים שלהם על השליח שנפטר פתאום מרתקים ומרגשים.

הספר הוא סיפור מרתק של יותר משלושים שנות שליחות והוא ספר חובה לכל מי שהכיר אותו אישית וגם לכל מי שנושא השליחות והפעילות הציבורית קרוב ללבו ובמיוחד לצעירים המפלסים את דרכם בשדה השליחות.

מדובר בהפקה איכותית של קרוב ל-300 עמודים שבהם פזורים מכתבים ומענות מהרבי, תמונות ומסמכים - שנוצרה תוך שיתוף פעולה של משפחת בוטמן, בית חב"ד בנהריה ועורך הספר, הסופר החסידי הרב משה מרינובסקי, גיסו – יבדלח"ט של הרב בוטמן ע"ה. להשיג בבית חב"ד נהריה ובחנויות הספרים המובחרות.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.