מערכת COL | יום י"א אב ה׳תשע״ה 27.07.2015

למעלה מ-450 מחנכים בוועידת המחנכים השנתית ● גלריה

למעלה מ-450 מחנכים ומורים מכל רחבי הארץ משתתפים בוועידת המחנכים השנתית של צעירי חב"ד שנפתחה הבוקר במלון "ניר עציון" ● הוועידה תימשך שלושה ימים, ובמהלכה יתכנסו המחנכים לקבוצות לפי רמות כיתות וישתתפו במרתון חינוכי שיכלל הרצאות והדגמות של מומחים בתחום החינוך - לליבון בעיות חינוכיות והפקת לקחים ● בין הסדנאות: הקניית משמעת לניהול נכון של הכיתה, תיאום ציפיות - הפער בין תלמיד למורה, ועל "אלף סיבות לבעיות משמעת" לסיפור המלא ולגלריית תמונות
למעלה מ-450 מחנכים בוועידת המחנכים השנתית ● גלריה
צילום: יוסי בלשניקוב
למעלה מ-450 מחנכים ומורים מכל רחבי הארץ משתתפים בוועידת המחנכים השנתית של צעירי חב"ד שנפתחה הבוקר במלון "ניר עציון" שליד העיר חיפה.

הוועידה תימשך שלושה ימים, ובמהלכה יתכנסו המחנכים לקבוצות לפי רמות כיתות וישתתפו במרתון חינוכי שיכלל הרצאות והדגמות של מומחים בתחום החינוך - לליבון בעיות חינוכיות והפקת לקחים.

הוועידה מאורגנת על-ידי הרב נפתלי רוט העומד בראש 'המרכז החינוכי חסידותי' של צעירי אגודת חב"ד בראשות הרב יוסף-יצחק אהרונוב.

הוועידה תכלול הרצאות מומחים, קבוצות דיון וסדנאות בנושאים חינוכיים אקטואליים המעסיקים את הסגל החינוכי במוסדות החינוך היסודיים והישיבות.

עם הגעת המחנכים לבית המלון ציפתה להם קבלת פנים חמה, הם עברו מסלול רישום מהיר ויעיל, שנוהל בקפידה ובאדיבות על-ידי רכז הועידה ר' אברהם פרלשטיין. כל אחד מבאי הוועידה צוייד בתיק אישי עשיר שכולל חומר חינוכי מגוון.

הרב בנימין גוטליב מרצה בכיר בנושא הקניית משמעת הגיש כלים לניהול נכון של הכיתה וידריך כיצד להפגיש את התלמיד עם יכולתיו  שיחזק את הבטחון העצמי והדימוי העצמי של התלמיד, ובכך תעלה  רמת המשמעת לדרגה גבוהה.

הרב יעקב פלדמן, יועץ חינוכי מוסמך ומרצה בכיר לחינוך מיוחד ותקשורת בין אישית דיבר על תיאום ציפיות - הפער בין תלמיד למורה, והרב אריאל קהניאל, יועץ ת"ת חב"ד בקריות, ומרצה במכללות לחינוך נשא דברים על "אלף סיבות לבעיות משמעת".


 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.