מערכת COL | יום י"א אב ה׳תשע״ה 27.07.2015

חב"ד נתניה: מערך נרחב של שיעורים על בית המקדש

בארגון אגף הפעילות של בית חב"ד נתניה בראשות הרב נח סוליש, התקיימו גם השנה מערך רחב היקף של שיעורי תורה על בית המקדש ועבודתו, בהשתתפות מאות רבות מתושבי נתניה. הרב מנחם ולפא רב קהילת חב"ד בנתניה ויו"ר מוסדותיה מוסר שהשנה התקיימו הרצאות בהצלחה רבה ובמספר מוקדים ברחבי העיר חב"ד נתניה
חב
בארגון אגף הפעילות של בית חב"ד נתניה בראשות הרב נח סוליש, התקיימו גם השנה מערך רחב היקף של שיעורי תורה על בית המקדש ועבודתו, בהשתתפות מאות רבות מתושבי נתניה. הרב מנחם ולפא רב קהילת חב"ד בנתניה ויו"ר מוסדותיה מוסר שהשנה התקיימו הרצאות בהצלחה רבה ובמספר מוקדים ברחבי העיר.

את ההרצאות הגיש הגה"ח הרב אריה כהן ר"מ בישיבת חב"ד בנתניה ומומחה בחקר המקדש. כשכל הרצאה לוותה במצגת מדהימה שהמחישה בצורה מדהימה את בית המקדש וכליו. המשתתפים יכלו ממש "לראות" מול העיניים את בית המקדש בתפארתו ואת עבודת הכהנים בבית המקדש.

את ההרצאה הגדולה בהשתתפות קהל רב בבית חב"ד צפון נתניה פתח בסיום מסכת הרב צבי וילהלם רב בית הכנסת. סיום המסכת נערך לרגל בקשתו של הרבי לערוך בימי תשעת הימים סיומי מסכת, כדי להוסיף ב'שמחה של מצווה' בימי האבל על חורבן הבית של תשעת הימים. ההרצאה נערכה בשיתוף בית חב"ד צפון נתניה ובארגון הרב נחום גולדשמיד. גם בבית חב"ד קרית השרון התקבצו ובאו קהל רב להרצאה שם. יישר כח להרב יהודה בלוי על ארגון האירוע.

בקריית נורדאו בנוסף להרצאה בבית חב"ד, התקיימה הרצאה נוספת בבית הכנסת "שפעת רביבים". האירוע נערך ביוזמת וארגון גבאי בית הכנסת ורב בית הכנסת הרב יצחק עטר.

לנשות נתניה התקיים "סימנריון המקדש" שבמסגרתו נערכו מידי ערב במהלך "תשעת הימים" שיעורים והרצאות. את ההרצאות העבירו רבנים ומרצים מובחרים שונים. הסימנריון הוקדש לזכרה של הגב' רויטל אפרת מעודה ע"ה שיסדה וארגנה את הסימנריון במתכונת זו במשך שנים רבות.

לתלמידות בנות תיכון 'בית רבקה' חב"ד נתניה התקיימה תוכנית מיוחדת בנושא בית המקדש במסגרת 'מפגש הקיץ' שהתקיים בבית הספר בהגשת הרב ישי אלגזי.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.