מערכת COL | יום י"א אב ה׳תשע״ה 27.07.2015

הערבים הגבירו את עוצמת המואזין להפריע לקריאת איכה

המואזין במערת המכפלה הפריע במוצאי שבת לקריאת מגילת איכה וכרז בכריזה חרף העובדה שלא היה מדובר בזמן תפילה של מוסלמים, וכל זאת כדי להפריע למתפללים ● במהלך הערב הפצירו המתפללים היהודים בשוטרים שיפסיקו את ההפרעה ולא נענו מצדם, ובעקבות כך החליטו לעשות מעשה וחסמו את החדר בו שהה המואזין ומנעו ממנו לצאת ממערת המכפלה  קריאת איכה
הערבים הגבירו את עוצמת המואזין להפריע לקריאת איכה
מערת המכפלה. אמת מול השקר (צילום: מנדי הכטמן, COL)
המואזין במערת המכפלה הפריע במוצאי שבת לקריאת מגילת איכה וכרז בכריזה חרף העובדה שלא היה מדובר בזמן תפילה של מוסלמים, וכל זאת כדי להפריע למתפללים.

במהלך הערב הפצירו המתפללים היהודים בשוטרים שיפסיקו את ההפרעה ולא נענו מצדם, ובעקבות כך החליטו לעשות מעשה וחסמו את החדר בו שהה המואזין ומנעו ממנו לצאת ממערת המכפלה.

במקום התפתח עימות בין לוחמי משמר הגבול והמתפללים, שדיווחו על שימוש בגז פלפל נגדם. פעיל הימין ברוך מרזל אמר: "אני מאשים את ראשי מערכת הבטחון בחברון המנסים כל הזמן ללכת לקראת האויב הערבי על חשבון הסטטוס קוו ופגיעה ביהודים. זה לא מכבר המח"ט פתח חנויות של ערבים על הציר המהוות סיכון בטחוני והתנהלותו מביאה את חברון לסף פיצוץ אחרי שנים של שקט".

ממנהלת מערת המכפלה נמסר כי "בעיצומה של קריאת מגילת איכה במערת המכפלה החל המואזין לכרוז ולהפריע לתפילה במקום. הקריאה נעצרה והתפתח עימות עם המתפללים היהודים"
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.