מערכת COL | יום ח' אב ה׳תשע״ה 24.07.2015

הדיין הרב מענדל שפרן בביקור מיוחד בתות"ל נתניה ● תיעוד

הדיין המפורסם הרב מענדל שפרן שליט"א, היה אורח הכבוד בערב מיוחד של ישיבת תומכי-תמימים בנתניה, לציון קיץ של יגיעה בספר 'משנת חינוך' במשנתו של הרבי. הרב שפרן נשא בפניהם דברים וחשף: אני תלמיד ליובאוויטש  הרב שפרן בנתניה
הדיין הרב מענדל שפרן בביקור מיוחד בתות
הדיין הרב מענדל שפרן בישיבת חב"ד בנתניה
איך מחנכים תלמידים לא להסתפק בדרישות הלימודיות הסטנדרטיות, אלא לפתוח ספרים באופן עצמאי, לשאוף להעמיק ולהתייגע? בישיבת תות"ל נתניה שוקדים זו השנה השישית על מבצע תורני איכותי ומקורי, בו חווים התל' העמקה ויגיעה. והפרס? מסע אל ערי ילדותו של הרבי.

זה היה ערב שהוקדש כולו לכורח שביגיעה בתורה. לציון קיץ של יגיעה בספר "מנחת חינוך" במשנתו של הרבי, נערך בישיבה ערב הוקרה מיוחד לתלמידים המשתתפים במבצע (קרוב למחצית מהתלמידים) בהשתתפות כל רבני הישיבה, ראש הישיבה הרב משה אורנשטיין והשליח הראשי הרב מנחם וולפא.

גולת הכותרת של הערב הייתה השתתפותו של הדיין המפורסם הרב מענדל שפרן שליט"א מגדולי הדיינים בעולם. הרב שפרן שממעט להופיע באירועים, ישב עם התמימים במשך קרוב לשעתיים (!), התפלפל והשתעשע עמם בדברי תורה, נשא בפניהם דברים נלהבים והביע התפעלות עצומה מרמתם החסידית והלימודית.

בהמשך ריתק את התלמידים ושיתף אותם בשביבים מביקוריו אצל הרבי, ואף גילה בפניהם כי גם הוא תלמיד ליובאוויטש.

לאחר האירוע ניגש הרב שפרן לכל אחד מהרמי"ם: "דעו לכם", אמר בהתרגשות, "הרצינות והרמה הלימודית שראיתי כאן היום, הם מטבעות לא שכיחות, יוצא מגדר הרגיל. הרי מדובר על ישיבה קטנה..?!.. אני מכיר בחורים.. זהו זן מיוחד.. ברור לי שזה תוצאה של עמל. דבר כזה לא קורה לבד. קידוש השם גדול".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.