מערכת COL | יום ו' אב ה׳תשע״ה 22.07.2015

כפר חב"ד: טקס סיום שנת הלימודים לכיתות ח' בתלמוד תורה

בת"ת בכפר חב"ד זו כבר מסורת. בסיום שנת הלימודים מתכנסים הנהלת הת"ת עם התלמידים המסיימים תלמידי כיתות ח' והוריהם לערב מרגש של סעודת מצוה וסיום מסכת וסיום אגרת התשובה ע"י נציגי תלמידי הכיתות, בטרם כניסתם לשלב חדש בחייהם, כניסה לעולם הישיבות סיום שנת הלימודים
כפר חב
צילום: שניאור שיף
בת"ת בכפר חב"ד זו כבר מסורת. בסיום שנת הלימודים מתכנסים הנהלת הת"ת עם התלמידים המסיימים תלמידי כיתות ח' והוריהם לערב מרגש של סעודת מצוה וסיום מסכת וסיום אגרת התשובה ע"י נציגי תלמידי הכיתות, בטרם כניסתם לשלב חדש בחייהם, כניסה לעולם הישיבות.

המעמד נפתח בדברי פתיחה של המנחה סגן המנהל הרב משה גברא, המברך ומקדם את פניהם של התלמידים וההורים בברכת ברוכים הבאים. בהמשך נושאים דברים מחנכי כיתות ח' הרב מנחם זוהר והרב ראובן סויסה, המשפיע הרב מנחם מ. אלפרוביץ, נציגי הורי התלמידים הרב שחר שאער והרב שלום מיכלאשווילי שהיללו ושיבחו את התלמידים, המורים והעומד בראשם.

את הנאום המרכזי של המעמד המרגש נושא מנהל הת"ת הרב יעקב ראובן הלוי סגל: "ערב זה , ודקות אלו יחקקו בליבי וזכרם לא ימוש מליבי. מחר ביום ה' מנחם אב עם סיומה של שנת הלימודים תשע"ה, מסיים אני שלושים וחמש שנים רצופות ומרתקות של עשייה חינוכית, מתוכן חצי יובל שנים כמחנך כיתה ועשר שנים כמנהל הת"ת.

לפני עשר שנים בדיוק, נכנסתם לראשונה לגן הת"ת, טעמתם את עוגת הדבש וליקקתם את אותיות הא-ב, כך גם אני, ביום זה, עשיתי את צעדיי הראשונים כמנהל הת"ת. צעדנו יחד זה לצד זה. אתם כתלמידים העולים מעלה מעלה, ואני כמנהל העומד בראש ההר המושך בחבל ומוביל אתכם אל עבר הפסגה יחד עם הצוות החינוכי.

והנה, בדיוק עשר שנים אחרי, אנחנו שוב יחד. נפרדים. לא באמת נפרדים. חסידים אינם נפרדים. כל אחד מאיתנו ימשיך לעשות את שליחותו אם זה בספסלי הישיבה, או בפעולות אחרות של הפצת תורה , השפעה חינוכית מקרב לב אוהב.

דעו לכם: זכות גדולה נפלה בחלקכם. התחנכתם בת"ת העומד תחת נשיאותו של הרבי עד עצם היום הזה. כמאז כן עתה. ה"ת"ת של הרבי". התבוננו בנקודה זו , זוהי נתינת כוח אדירה להתמודד עם אתגרי הזמן והשעה. תמיד אשאר ידידכם ,זמין לשוחח איתכם ולתמוך בכם בעצה ובמעש.

בחלקו השני של המעמד נערך פאנל בכותרת "עולים לישיבה בהצלחה" בהשתתפות הרב יוסף יצחק בוטמן משגיח ראשי בישיבת תות"ל לוד, והרב יואל בייץ משגיח בישיבת תומכי תמימים אלעד, אשר התמנה לעמוד בניהול הישיבה הקטנה בכפ"ח. ההורים והתלמידים שאלו שאלות על המעבר מעולם החינוך של גיל היסוד אל עולם הישיבות על כל המשתמע. בסיומו של הכנס חולקו תעודות ושי אישי לכל אחד מהתלמידים המסיימים.

בסיום הכנס ניגשו הורים ותלמידים אל מנהל הת"ת הרב יעקב סגל, ובהתרגשות רבה הודו לו על כל פעלו למען חינוך הבנים, ואיחלו לו המשך הצלחה בדרכו החדשה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.