מערכת COL | יום ו' אב ה׳תשע״ה 22.07.2015

ונשמרתם: כך חילצו שוטרים פעוט מרכב נעול ● צפו בוידאו

היום בבוקר (רביעי) התקבל דיווח במוקד 100 של משטרת המחוז הדרומי על פעוט שננעל ברכב פרטי בעיר אשדוד ● שני שוטרים הגיעו למקום, ניפצו את שמשת המכונית בזהירות, וחילצו את הפעוט ללא פגע  צפו בוידאו
ונשמרתם: כך חילצו שוטרים פעוט מרכב נעול ● צפו בוידאו
צילום: חטיבת דובר המשטרה
היום בבוקר בסביבות השעה 08:00 התקבל דיווח במוקד 100 של משטרת המחוז הדרומי על פעוט שננעל ברכב פרטי בעיר אשדוד באזור המרינה. ״הגעתי למקום יחד עם שוטר נוסף, וראינו זוג ההורים אשר עומדים ליד רכב נעול ומנופפים לעזרה. כשהתקרבתי לרכב זיהיתי פעוט הנמצא בתוך הרכב הנעול במושב שליד הנהג. מבלי להסס ניפצתי את שימשת הרכב בעדינות בעזרת ממפץ חלונות אישי בכדי שהזכוכיות לא יפגעו בפעוט. ואז פתחנו את דלתות הרכב והחזרנו את הפעוט לחיק האם״, מספר רס״ר צחי ברמי.

הפעוט לא נזקק לטיפול רפואי והיה ברכב כ-10 דקות. בהמשך התברר כי כאשר ההורים יצאו מתוך ברכב וסגרו את הדלתות הופעל מנגנון נעילה מרכזית, ובהמשך גם מפתח רזרבי לא הועיל בניסיונות לפתיחת הרכב. לפני שנפרדו לשלום, אמו ואביו של הפעוט הודו לשוטרים על הגעתם המהירה והחילוץ המקצועי.

לפני כשלושה חודשים חולקו לסיירי משטרת אשדוד מנפצי חלונות ביוזמתו של קצין האג״מ של התחנה. ״זו אינה הפעם הראשונה שבה אנחנו נקראים לאירועים מסוג זה, ובכל פעם מחדש האמצעי הזה מוכיח את עצמו כיעיל, חיוני ומציל חיים. אני שמח שגם האירוע הזה הסתיים בשלום״, מציין רפ״ק מאיר חכמון.

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.