מערכת COL | יום ו' אב ה׳תשע״ה 22.07.2015

גם הרצוג מודה: "מבחינה בטחונית ההתנתקות היתה טעות"

יו"ר האופוזיציה ח"כ יצחק הרצוג (העבודה) נטל חלק בכנס לציון עשור לעקירת גוש קטיף שנערך במרכז למורשת גוש קטיף וצפון השומרון ביישוב ניצן ● "מבחינה בטחונית ההתנתקות היתה טעות, משום שמדובר במהלך חד צדדי", אמר הרצוג "ההתנתקות היתה טעות"
גם הרצוג מודה:
צילום: ברלה שיינר, COL
יו"ר האופוזיציה ח"כ יצחק הרצוג (העבודה) נטל חלק בכנס לציון עשור לעקירת גוש קטיף שנערך במרכז למורשת גוש קטיף וצפון השומרון ביישוב ניצן.

"מבחינה בטחונית ההתנתקות היתה טעות, משום שמדובר במהלך חד צדדי", אמר הרצוג. לדבריו ישנה חשיבות להגיע להסכם מדיני עם הפלסטינית ואין לו רצון לוותר על אדמות מארץ ישראל, "אבל בסוף נצטרך לקבל החלטה ולקבוע גבולות אם תמורת מחיר. אני חושב שבמובן הדמוגרפי ההתנתקות לא היתה טעות", טען יו"ר האופוזיציה.

מוקדם יותר נשא דברים שר החינוך נפתלי בנט. "לפני עשר שנים קרה אסון לחברה הישראלית", אמר בנט בפתח דבריו, "היא התנתקה. היא התנתקה מצדק.

היא התנתקה משאיפה אמיתית לשלום. היא התנתקה מרצון כנה לקיום חברה צודקת. תכנית ההינתקות ראויה לשמה. במרכזה ניתוק כל קשר לעבר המפואר של עמנו. ניתוק כל קשר מחמלה על קרוב לעשרת אלפים בני אדם שגורשו מבתיהם. ללא כל סיבה. ניתוק מעצמנו.

"בצעד לא דמוקרטי החליטו הקברניטים אז לברוח. הם העלו את מדינת ישראל על שביל חדש, שביל הבריחה.

"אל החורים שנפערו בלב גוש קטיף חדר השחור של דעא"ש, חמאס ופתח'. את הלגיטימיות שאותם קברניטים אמרו שנקבל, החליפו טילים ארוכי טווח שמאיימים על כל מדינת ישראל. את הפחד המקומי הנורא שהיה בנסיעות לנצרים ולכפר דרום החליף פחד אזורי על כל הדרום והמרכז. הבריחה מגוש קטיף לא נתנה מזור לסכסוך. היא העצימה אותו ופערה תהום בין חלקי החברה הישראלית".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.