מערכת COL | יום ו' אב ה׳תשע״ה 22.07.2015

נתניהו על הסכם הגרעין: "לפעמים העולם כולו עלול לטעות"

"נאמר לנו שהעולם כולו תומך בעסקה הרעה הזאת. ובכן, זה פשוט לא נכון. ישראל ורבות ממדינות ערב מתנגדות לעסקה. ובכל מקרה, לפעמים העולם כולו עלול לטעות", כך אמר נתניהו במהלך פגישה עם ראש ממשלת איטליה  נתניהו על הסכם הגרעין
נתניהו על הסכם הגרעין:
הפגישה עם ראש ממשלת איטליה מתיאו רנצי (צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ)
במהלך פגישה עם ראש ממשלת איטליה, אמר ראש-הממשלה בנימין נתניהו: "פגשתי את שר ההגנה האמריקני, אשטון קרטר. אמרתי לו שההסכם עם איראן מציב איומים חמורים לישראל, למזרח התיכון, לאירופה ולעולם כולו. הוא יציב את איראן בתוך כעשור על סף ארסנל גרעיני מלא מאחר שהוא מאפשר לאיראן לבנות כמה צנטריפוגות שתרצה ולהעשיר מלאי בלתי מוגבל של אורניום, שפירושו שאיראן תוכל לפרוץ לעבר עשרות פצצות בזמן אפס.

"
וכמעט באופן מיידי, החל מהשנה הזאת, ההסכם יעניק לאיראן מאות מיליארדי דולרים כדי לממן את תוקפנותה באזור ואת הטרור שהיא מפיצה ברחבי העולם. פירוש הדבר הוא עוד כסף למשמרות המהפכה האיראניות, עוד כסף לכוח קודס, עוד כסף לחיזבאללה, לחמאס ולג'יהאד האסלאמי, עוד כסף לטרור האיראני בלוב, למיליציות השיעיות בעיראק ולח'וטים בתימן".

עוד אמר ראש-הממשלה: "
ההסכם הרע הזה הוא טעות היסטורית. נאמר לנו שוב ושוב שהיעדר עסקה עדיף על פני עסקה רעה. ובכן, זאת עסקה רעה. אולם היום נאמר לנו שהעולם כולו תומך בעסקה הרעה הזאת.

ובכן, זה פשוט לא נכון. ישראל ורבות ממדינות ערב מתנגדות לעסקה הזאת. ובכל מקרה, לפעמים העולם כולו עלול לטעות. הוא טעה טעות קשה ביחס לעסקה גרעינית אחרת, העסקה עם צפון קוריאה. נאמר לנו אז על ידי הקהילה הבינלאומית, קהילת המדענים וקהילת בקרת הנשק שהעסקה תמנע מצפון קוריאה השגת נשק גרעיני ושהיא תהפוך את העולם למקום בטוח יותר.
ובכן, כולנו יודעים איך זה נגמר.

אדוני ראש הממשלה, אירופה וישראל מאוימות על ידי אותם כוחות. איטליה וישראל משתפות פעולה בדרכים רבות כדי להתמודד עם האתגרים הללו. שנינו רוצים לראות ביטחון, שגשוג ושלום באזור הים התיכון ומעבר לו. שנינו רוצים לראות את ישראל משיגה שלום אמיתי ובטוח עם שכנינו הפלסטינים. הבה נפעל יחד כדי להשיג את המטרות הללו".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.