מערכת COL | יום ו' אב ה׳תשע״ה 22.07.2015

סמינר הקיץ של ארגון 'התקשרות'

סמינר הקיץ של ארגון התקשרות, שנחתם בתחילת השבוע במלון כינר קלאסיק, קיבץ אליו את מיטב המרצים החב"דים בעלי שם, מחנכים ואישים בולטים מהעולם העסקי והאקדמי סמינר הקיץ
סמינר הקיץ של ארגון 'התקשרות'
סמינר הקיץ של ארגון התקשרות, שנחתם בתחילת השבוע במלון כינר קלאסיק, קיבץ אליו את מיטב המרצים החב"דים בעלי שם, מחנכים ואישים בולטים מהעולם העסקי והאקדמי.

כ-350 יהודים מכל רחבי הארץ התאספו לחמישה ימים של לימוד והשראה. קדמו לסמינר חודשים של הכנות קדחניות שדאגו להבטיח את הרמה המקצועית של כל היבטים בסמינר, החל מהמרצים, ארוחות הגורמה, מולטימדיה, בידור ותיאום תוכנייה מדוייק עבור למעלה מ-10 מגישי הסדנאות והשיעורים בסמינר.

בהתייחסו אל מגוון המשתתפים ואווירת הלימוד שאפפה את משתתפי הסמינר, אמר מנהל הארגון הרב עמי ברעם: "זה היה מרגש לראות יהודים מכל גווני הקשת שקועים בלימוד התורה והחסידות במשך ארבעה ימים רצופים". לכל אדם יש אינטרסים שונים ,וסיפור משלו. האווירה הנינוחה הציעה למשתתפים ההזדמנות לאינטראקציה, ללמוד אחד מהשני,ולפתח קשרים לטווח ארוך של ידידות.

בסמינר השתתפו קהלים שונים ומגוונים החל משאינם שומרים תורה ומצוות לע"ע, בעלי תשובה בתהליכי התקרבות שונים ,כיפות סרוגות וחבדניקים תורמי הארגון שהגיעו לתמוך ולעקוב מקרוב אחר הפעילות המשגשגת והעוצמתית.

שפע של הרצאות וסדנאות נמסרו ע"י מיטב המרצים החבדיים במגוון רחב של נושאים בסמינר שנועד בעיקר לדעת וללמוד על היהדות בצורה יסודית ומקיפה יותר, התמקדו גם במגוון רחב של הרצאות מעוררת השראה במגוון נושאים מחוכמתה של היהדות ,משפחה זוגיות ונישואין, רפואה ומוסר, מסע הנשמה בעולם, גילגולי נשמות, הדרך לחיים של משמעות, קבלה ,סוד השבת הטהרה והכשרות, גאולה ומשיח ועוד , מה שגרם לאחד המשתתפים להגיב: "הסמינר גרם לי לצחוק! וגרם לי לבכות! זה פשוט מהפכה של ממש בחשיבה היהודית.

הסמינר נחתם במשא סופי אותו העבירו מרצי הסמינר שהיווה את פסגת הסמינר כאשר המשתתפים שיתפו על המהפך בגישה ובחשיבה היהודית שזה עתה פגשו,חלקם בפעם הראשונה, במפגש סוכמו כל מהלכי השיעורים הוסבר כיצד כל יהודי הופך להיות חלק משרשרת רצופה של לימוד פנימיות התורה על ידי לקיחת החוויות והעוצמות מהסמינר אל ביתם שם ימשיכו הם ללמוד תורה ולהתקדם בחיים היהודים שלהם המבוססים על לימוד פנימיות התורה.

כאן המקום להודות לכל הצוות המסור שטרח ימים ולילות להצלחת הסמינר בינהם- הגב' רוחמה חדד, עופר בן דוד, רון פלג, ר מרדכי שמח המדריכות המסורות- ליאל ברעם, ריבקי לבל,מושקא לבל, וחיה סודוקוביץ
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.