מערכת COL | יום ה' אב ה׳תשע״ה 21.07.2015

הראשון לציון בחן בגמרא את תלמידי "בני מנחם" מחולון

מחזה נדיר נצפה ביום שני באולם המליאה של הרבנות הראשית לישראל: הראשון לציון הרב הראשי לישראל הרב יצחק יוסף הצדיע לעשרות ילדי חמד בוגרי כיתות ה׳ ו׳ בתלמוד תורה בני מנחם חב״ד חולון על השקעתם בלימוד התורה ושינון בעל פה של פרק הכונס. צפו בוידאו ובגלריית תמונות  הראשון לציון 
הראשון לציון בחן בגמרא את תלמידי
צילום: מאיר אלפסי
מחזה נדיר נצפה ביום שני באולם המליאה של הרבנות הראשית לישראל: הראשון לציון הרב הראשי לישראל הרב יצחק יוסף הצדיע לעשרות ילדי חמד בוגרי כיתות ה׳ ו׳ בתלמוד תורה בני מנחם חב״ד חולון על השקעתם בלימוד התורה ושינון בעל פה של פרק הכונס.

47 התלמידים המצטיינים ציינו את סיום שנת הלימודים בהישג מרשים - לימוד על פה של כל פרק הכונס במסכת בבא קמא שקלט וטריא.

ההשגים הלימודיים בתלמוד תורה בני מנחם הפכו לשם דבר בעיר, הודות להשקעה הגדולה של הצוות החינוכי, בראשות המנהל המסור הרב יהושע שמעוני. ההתמדה והשקידה של התלמידים, לצד האוירה החסידית, החינוך ליראת שמיים ומידות תרומיות של אהבת ישראל הציבו את תלמוד התורה בשורה הראשונה והמובילה של המוסדות התורניים בחולון.

במהלך השנה למדו תלמידי הכיתות הגבוהות - בהכוונת ובהשקעתם הגדולה של המחנכים הרב נחמיה פורסט והרב יניב כהן - בשקידה וביגיעה את פרקי הכונס והמניח, כאשר הם רוכשים ידע ובקיאות מרשימה בכל הסוגיות הנלמדות.

בעקבות ההשקעה וההתמדה של התלמידים זימן הרב הראשי לישראל, הראשון לציון, הגאון הרב יצחק יוסף שליט״א, את התלמידים ללשכתו בירושלים על מנת לבוחנם, לברכם ולעודדם בלימוד התורה.

במעמד המיוחד שנערך ביום ד׳ מנחם אב באולם המליאה של הרבנות הראשית, נבחנו התלמידים בפני הרבנים החשובים: הרב יצחק דיין, רב קרית בן גוריון; הרב יצחק וקיים, ראש כולל צעירי אירן והרב דוד גורארי, יו״ר מוסדות חב״ד חולון.

הראשון לציון הרב יצחק יוסף נעמד על מקומו ובהתרגשות רבה בירך את התלמידים. בדבריו קרא לתלמידים לשאוף ולעלות מעלה מעלה במעלות התורה והחסידות - ״מי ששואף גבוה מגיע למרחוק; אתם עוד תזכו להיות רבנים גדולים בישראל״.

במעמד המיוחד השתתף הרב ירחמיאל גורליק מנהל בית חב״ד והורי התלמידים, הראשון לציון הקדיש דברי שבח וברכה להורים ולמחנכים, למנהלים ולתומכיהם.
מאה וחמישים תלמידי תלמוד התורה, יחד עם מאה תלמידות בית הספר בנות מנחם, מאות תלמידי גני תלמוד תורה, מצטרפים למאות רבות של תלמידי גני חב״ד, המתחנכים בגני הילדים בראשותו של הרב דניאל סתהון, ואשר מרכיבים פסיפס מגוון של כל גווני האוכלוסיה הדתית והחרדית בעיר, ובכך מהווים את הביטוי המוחשי של התנופה האדירה וההצלחה המיוחדת של מוסדות חב״ד חולון, בראשותו של הרב הראשי לחולון, השליח הרב אלי׳ יוחנן גורארי שליט״א.

צפו בוידאו:

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.