מערכת COL | יום ד' אב ה׳תשע״ה 20.07.2015

ח"כ סלומינסקי ביקר בישיבה החדשה בכפר-חב"ד ● גלריה

ישיבת 'אהלי תמימים' שמסיימת בימים אלו את שנת הלימודים הראשונה של השיבה, אירחה את ח"כ ניסן סלומינסקי. מה היה בביקור?  ח"כ סלומינסקי בכפר-חב"ד
ח
(צילומים: מאיר אלפסי)

ישיבת 'אהלי תמימים' שמסיימת בימים אלו את שנת הלימודים הראשונה של השיבה, אירחה את ח"כ ניסן סלומינסקי (הבית היהודי) שהגיע בליווי העסקנים החב"דיים: ר' יקי הרשקופ - חבר מועצת העיר ביתר עלית, ועוזרו ר' יעקב מיוחס (שארגן את הסיור).

חבר הכנסת ביקר בכיתות הלימוד בהן נכחו התלמידים בשיעור גמרא ח"כ לא יכל להסתיר את התפעלותו מהלימוד בקבוצות הקטנות ומהמחשת הלימוד והנגשתו באמצעות דפי-העבודה מושקעים ועבודה עם לוח קיר – דבר שלדבריו חשב שהוא 'מוקצה' בעולם הישיבות.

חבר הכנסת ניסן סלומינסקי עוד קודם הבחירות הביע את נכונותו לסייע להתפתחות מוסדות חב"ד בכל הארץ ולהירתם לטובת המוסדות השונים. ואכן לאחר הסיור בשטח הישיבה ישב לפגישה עם מנהל הישיבה ר' שמואל רייניץ וחבר הנהלת המוסדות ר' מנחם לרר.

כבר במהלך הפגישה ניכר פעולות מעשיות בכך שהח"כ הנחה את עוזריו כשהועלו נקודות בשיחה שבהן יכל לסייע לתעד את הדברים ולבדוק כיצד ניתן לסייע.  

לאחר הפגישה בישיבה יצאו הנוכחים לסיור במפעלו של ר' חגי חסין המתמחה בעיבודי שבבים ממוחשבים (CNC) ובעיקר ביצור ופיתוח פטנטים בתחום הזכוכית ח"כ ניסן סלומינסקי התרשם מהמקום וקיבל סקירה מר' חגי שבמהלך השיחה הביע את נכונותו להירתם אף הוא לטובת בחורי הישיבה בכל התחומים.

את הסיור חתמו הנוכחים בביקור בבניין 770 כאשר שם קיבל חבר הכנסת ליווי מר' מנחם לאטר מנהל הבניין שהעביר הסבר מורחב חשיבותו של הבניין ועל ייחודיותו, חבר הכנסת  צפה גם בווידאו שמעביר בתמצות את הוראותיו וציוויו של הרבי בכל הנוגע לפעילות פרלמנטרית ופוליטית של האישים השונים שנפגשו עמו, על פניו של חבר הכנסת ניכרה ההתעניינות הגדולה בדברים והיה ברור שהדברים פועלים את פעולתם.

לאחר הווידאו נכנס חבר הכנסת ל"חדר של הרבי" שם קיבל הסבר מקיף על ייחודיותו של המקום חבר הכנסת התרשם מאד ונחשף בצורה מוחשית למשפחת ופעילות חב"ד.

ח"כ ניסן סלומינסקי סיכם את סיום הסיור בהרגשתו החיובית מהביקור ומעוצמה שהוא רואה אצל מנהלי הישיבה והעסקנים שהתלוו לסיור, והתפעל מכך אצל כולם את הרצון החדור להצלחת המוסדות של הרבי.

מארגן הסיור ר' יעקב מיוחס סיכם את הסיור בכך 'רואים כי בכל נושא ועניין הקשור לחב"ד ומוסדות חב"ד מהווה ח"כ ניסן סלומינסקי כתובת לסיוע ועזרה'.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.