מערכת COL | יום ד' אב ה׳תשע״ה 20.07.2015

המכתב שחולל סערה: ר' שלום איפרגן מתנצל ומסביר

בסוף-השבוע שעבר הופצה מודעה בכפר-חב"ד המזמינה את התושבים לתערוכת בית המקדש של האמן ר' שלום איפרגן ● בצד המודעה צורף מכתב כביכול שכתב הרבי לאיפרגן. חדי-עין הבחינו כי המכתב הינו מזוייף ● הדבר גרם לסערה רבה ור' שלום איפרגן מפרסם היום (שני) מכתב התנצלות, בו הוא מבקש להסביר כיצד התרחשה התקלה  המכתב שחולל סערה
המכתב שחולל סערה: ר' שלום איפרגן מתנצל ומסביר
המודעה שחוללה סערה
כתב COL

בסוף-השבוע שעבר הופצה מודעה בכפר-חב"ד המזמינה את התושבים לתערוכת בית המקדש של האמן ר' שלום איפרגן. בצד המודעה צורף מכתב כביכול שכתב הרבי לאיפרגן. חדי-עין הבחינו כי המכתב הינו מזוייף, מפני כמה סיבות, ובראשם: תאריך המכתב יוצא בשבת.

הדבר גרם לסערה רבה ור' שלום איפרגן מפרסם היום (שני) מכתב הבהרה. "אני בתדהמה איך יצא מכתב כזה מתחת ידי בעוונותי", כתב בפתח מכתבו הממוען למערכת 'כפר חב"ד', לוועד כפר-חב"ד ולכל אנ"ש.

איפרגן טוען כי לפני כעשרים שנה, בשנת תשנ"ה, הוא היה מועמד לראשות העיר ביתר-עילית. לטענתו, על מנת להרבות קולות מאנ"ש חב"ד בביתר, פרסם מכתב אמיתי שכתב לו הרבי לפני שנים. "היו אנשים שזייפו מכתב זה להכשילנו בקרב אנשי חב"ד", כתב איפרגן, "כנראה שאחד המכתבים המזוייפים נפלו אצלי בלא הבחנה ע"כ אני כולי חרד ומתנצל ומבקש סליחה מכ"ק האדמו"ר מליובאוויטש זי"ע.

"מקווה בקרוב אי"ה להיות בציונו ולבקש ממנו מחילה בלי נדר", מסיים את מכתבו. "ר' שלום הינו יהודי אמין", מעיד ידידו הרב הרב מיכאל מויאל, שליח הרבי לאדרת, "הוא היה אצל הרבי וזכה לקבל מספר מכתבים. התרחשה תקלה שלא באשמתו והוא כעת מבקש להתנצל על כך".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.