מערכת COL | יום ג' אב ה׳תשע״ה 19.07.2015

משפחת בר קפרא נערכת להפגנה: "עד שהצדק ייצא לאור"

משפחתו של הנרצח דוד בר קפרא הי"ד תפגין היום (ראשון) מול משרד רה"מ ● בני משפחת החקלאי מרחובות שנרצח בידי ערבים, זועמים על טענת המשטרה כי שני הרוצחים שנתפסו ביצעו את הרצח על רקע פלילי בנסיון שוד ● "הבן דניאל: "אנו חייבים לאבא את הכבוד האחרון, אנו לא נוותר עד שהצדק ייצא לאור" משפחת בר קפרא
משפחת בר קפרא נערכת להפגנה:
דוד בר קפרא הי"ד (צילום: באדיבות המשפחה)
משפחתו של הנרצח דוד בר קפרא הי"ד תפגין היום (ראשון) בשעה 18:00 מול משרד רה"מ ברחוב קפלן 3 ירושלים.

המשפחה תקרא לרה"מ ולשרים להנחות את הפרקליטות להגיש את כתב האישום כנגד רוצחי אביהם על רצח ממניע לאומני וזאת על פי כל העובדות העולות מפרטי הארוע.

הבן דניאל מסר לקראת ההפגנה כי "אנו סבורים שהארוע רחוק מאד משוד שהשתבש, מדובר ברצח ממניע לאומני. אבא נרצח ע"י מחבלים שהשב"כ מגדירם כפעילי טרור, באמצעות עשרות מכות מקל ובאלימות קשה, ככה לא נראה שוד. אנו חייבים לאבא את הכבוד האחרון, אנו לא נוותר עד שהצדק ייצא לאור".

כזכור, בני משפחתו של דוד בר קפרא, החקלאי מרחובות שנרצח בידי ערבים, זועמים על טענת המשטרה כי שני הרוצחים שנתפסו ביצעו את הרצח על רקע פלילי בנסיון שוד.

"השב"כ בעצמו מודה בהודעה רשמית שמדובר בשני פעילי טרור מאזור רמאללה, כך שטענת המשטרה חמורה ובלתי מובנת לנו", נמסר בהודעת בני המשפחה. "הקלות בה נקבע כי מדובר בשוד שהשתבש, וזאת על סמך הודאת המחבלים בלבד, אשר היה להם זמן רב לתאם גרסאות ולהתייעץ בכדי לצאת בעונש קל יותר, מעידה על ניהול חקירה בעייתי ביותר. אבא היה חקלאי פשוט, בעל כרם ענבים שעבד לפרנסתו, לא היו לו סכסוכים, לא חובות ולא היה עליו רכוש רב".

בני המשפחה מציינים כי לא נשדד מאביהם דבר למרות שהיו במקום כסף מזומן ורכב. "לא נשדד מאבא מאומה, כסף שהחזיק עליו לא נשדד והושב אלינו ע"י המשטרה, רכבו - טנדר בשווי של כ-100,000 ש״ח לא נלקח, קרטונים של ענבים מוכנים לשיווק וטרקטור עם מרסס - הכל נשאר המקום הרצח. כל הנסיבות מצביעות על כך שמדובר במניע לאומני ולא בשוד פלילי. אנו בני המשפחה לא נוותר, דמו של אבינו זועק, אנו נילחם עד שהצדק והאמת יצאו לאור ושהמחבלים יבואו על עונשם".

עו"ד עדי קידר מארגון חוננו המייצג את המשפחה כנפגעי עבירה מסר בתגובה: "אנו מקבלים בתדהמה את המסקנה החפוזה של המשטרה והפרקליטות לגבי המניע למעשה הרצח הנתעב של המנוח, אשר היה ממלח הארץ, חקלאי ואוהב הארץ ואדמתה, שנרצח באכזריות, כאשר כל הסימנים מובילים למסקנה שמדובר ברצח על רקע לאומני".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.