מערכת COL | יום כ"ט תמוז ה׳תשע״ה 16.07.2015

מנהלת המחוז הכריזה: נכניס את בנות השלוחים לתוכנית הקיץ

אמירה חיים, מנהלת מחוז הדרום של משרד החינוך, ביקרה הבוקר (חמישי) במתחם בית-ספר חב"ד לבנות בקריית מלאכי ● את פניה קיבלו קבוצת בנות-שלוחים מרחבי העולם באמירת "בוקר טוב", בשפה שהן מדברות ביום-יום: פולנית, אוקראינית, רוסית, הודית, ועוד... ● המנהלת הנרגשת הכריזה שתכניס את הבנות לתוכנית המסובסדת של קייטנת הקיץ ● ומי פעלו מאחורי הקלעים?  קייטנת הקיץ בקריית מלאכי
מנהלת המחוז הכריזה: נכניס את בנות השלוחים לתוכנית הקיץ
השלט שקיבל את פניה של מנהלת המחוז, הבוקר (צילום: COL)
כתבנו בדרום

אמירה חיים, מנהלת מחוז הדרום של משרד החינוך, מינוי של שר החינוך לשעבר יוסי שריד, ביקרה הבוקר (חמישי) במתחם בית-ספר חב"ד, בנות, בקריית מלאכי, לאחר ששמעה תשבחות על הקייטנה הייחודית, שמופעלת במסגרת התוכנית הארצית של 'רשת אהלי יוסף-יצחק' - מאירים את הדרך, בה משתתפים בכל רחבי הארץ למעלה מ-7,000 תלמידים ותלמידות.

בקייטנה בקריית מלאכי, משתתפות מאות בנות מנחלת הר-חב"ד והסביבה והיא נחשבה לקייטנה הגדולה והטובה ביותר בעיר.

הביקור נמשך כארבעים דקות ולאחר-מכן נסעה לפגישת עבודה בעירייה. את פניה של המנהלת קיבלו קבוצת בנות-שלוחים מרחבי העולם באמירת "בוקר טוב" בשפה שהן מדברות ביום-יום: פולנית, אוקראינית, רוסית, הודית, ועוד...

המנהלת התרגשה מהמחווה המקורית והכריזה שהיא מכניסה לשנה הבאה את כל בנות השלוחים לתוכנית המסובסדת של קייטנת הקיץ, המיועדת בעיקרון רק לתלמידות בית-הספר.

יצוין כי הכרזתה באה לאור בקשת המנהלת הגב' רחל הבר והשתדלות של ראש-העיר אליהו זוהר, סגנו ר' חיים שטיינר וממונה על החינוך בעיר מר שלמה מלכה.

בסיום ביקורה, גילתה מנהלת המחוז כי נחשפה באחרונה לספר "תשובות לשאלות החיים" - מכתביו של הרבי בתחומי החיים, בעריכת הרב מנחם ברוד. "קראתי ומאוד התחברתי", סיפרה המנהלת, "למדתי מהספר הרבה דברים של התנהלות החיים".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.