מערכת COL | יום כ"ו תמוז ה׳תשע״ה 13.07.2015

ת''ת חב''ד נתניה: מסיבת חומש מרגשת לילדי כיתה א'

לרגל סיום החומש התכנסו ובאו למסיבת החומש המסורתית בת''ת חב''ד נתניה. במהלך המסיבה המושקעת הציגו הילדים את סיפורו המפורסם של רבי אליעזר בן הורקנוס ואהבתו ללימוד התורה הקדושה בליווי שירה וריקודים סוחפים. ניכר היה בילדים שהם הפנימו את המסר של ההצגה אותה הציגו  ת''ת חב''ד נתניה
ת''ת חב''ד נתניה: מסיבת חומש מרגשת לילדי כיתה א'
נותרו רק שבועיים עד סיום הלימודים ויציאה לחופשת בין הזמנים, לאחר שנת לימודים עמוסה ותוססת, שבמהלכה למדו ילדי כיתה א' בתלמוד תורה את חומש בראשית. לרגל סיום החומש התכנסו ובאו למסיבת החומש המסורתית, הילדים הנרגשים לבושים בבגדי שבת וכתרים יפהפיים לראשם כדי לחגוג ברוב עם ויחד עם המשפחות את מעמד הסיום.

המעמד המרגש התקיים באולם בית הכנסת של התלמוד תורה. במהלך המסיבה המושקעת הציגו הילדים את סיפורו המפורסם של רבי אליעזר בן הורקנוס ואהבתו ללימוד התורה הקדושה בליווי שירה וריקודים סוחפים. ניכר היה בילדים שהם הפנימו את המסר של ההצגה אותה הציגו.

מנהל התלמוד תורה הרב יגאל פרחן פתח את דבריו בדבר תורה על מעלת חינוך ילדי ישראל והודה למורים המסורים המחנך הרב מאיר מור יוסף והגב' חדווה בשארי שטרחו כל השנה כולה ובהצלחה רבה, להנחיל לילדים אהבת התורה ויראת שמים. כמו"כ הוא סיכם את שנת הלימודים המוצלחת וההתפתחות הרבה של התלמוד תורה בשנה האחרונה. יישר כח על הסיוע בארגון המסיבה לגב' חנה סלמון, ואב הבית אייל ויזל.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.