מערכת COL | יום כ"ה תמוז ה׳תשע״ה 12.07.2015

נתניהו הורה על הקמת וועדה לבחינת עונש מוות למחבלים

ראש הממשלה בנימין נתניהו הורה הבוקר (ראשון) על הקמת צוות ממשלתי לבחינת סוגיית חוק עונש מוות למחבלים ● על הקמת הוועדה החליט נתניהו לאחר שהורה לשרי הליכוד להתנגד לחוק אם יעלה בוועדת השרים לחקיקה  כל הפרטים
נתניהו הורה על הקמת וועדה לבחינת עונש מוות למחבלים
חייל צה"ל משתלט על מחבל (צילום ארכיון: דובר צה"ל)
ראש הממשלה בנימין נתניהו הורה הבוקר (ראשון) על הקמת צוות ממשלתי לבחינת סוגיית חוק עונש מוות למחבלים.

רה"מ, שהתנגד להצעת החוק של חה"כ שרון גל , הורה לשרי הליכוד להתנגד לחוק אם יעלה בוועדת השרים לחקיקה. יוזם החוק, ח"כ גל, דורש להצביע על החוק בכל זאת.

המהלך של נתניהו הבוקר בא שעות ספורות לפני שוועדת השרים לחקיקה אמורה להתכנס ולדון בהצעת החוק של ח"כ שרון גל, שהיתה צפויה לקבל רוב בקרב חברי הוועדה, לאחר שאיילת שקד, אורי אריאל, אופיר אקוניס ומירי רגב כבר הודיעו כי יתמכו בחוק, השר זאב אלקין הנמצא ברוסיה הודיע אף הוא כי יתמוך בהצעת החוק.

יוזם החוק, חה"כ שרון גל, כתב: "דרשתי עכשיו שוועדת השרים תעלה את חוק עונש מוות למחבלים להצבעה. לא אסכים ל'צוות מריחה'. בואו נבחן מי ימין לאומי אחראי - ומי לא".

"אני קורא לשרים שהבטיחו לתמוך שלא ייכנעו ללחצים ויעמדו מאחורי הבטחתם לציבור. נתפלל שהשכל הישר ינצח ושהחוק יעבור בוועדה בעוד זמן קצר."

"בדיוק כשם שהממשלה הזו לא פועלת למיגור שלטון הטרור של החמאס בעזה, כך היא מכשילה את המאבק בטרור המחבלים הפועלים בשטחי ישראל. 'ישראל ביתנו' תעלה את הצעת החוק להצבעה בכנסת השבוע ואני מקווה שעד אז יתעשתו כל אלו המכנים עצמם מחנה לאומי, כולל ראש הממשלה ויתמכו בחוק".

מפלגת ישראל ביתנו הודיעה כי לא תמשוך את הצעת החוק "עונש מוות למחבלים" מהדיון של ועדת השרים לחקיקה לאחר שראש הממשלה בנימין נתניהו הורה להקים ועדה שתדון בחוק.

"נתניהו מבקש לקבור את ההצעה, לא נסכים לכך", אמרו במפלגה. לאחר הוראת רוה"מ נתניהו לשרי הליכוד להתנגד להצעה ככל הנראה היא לא תאושר בוועדה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.