מערכת COL | יום כ"ג תמוז ה׳תשע״ה 10.07.2015

AVENSIS TOYOTA החדשה מושקת בישראל

יוניון מוטורס, יבואנית TOYOTA בישראל, משיקה את ה- AVENSIS החדשה.
AVENSIS TOYOTA החדשה מושקת בישראל
האונסיס מעוצבת בהתאם לשפת העיצוב החדשה של טיוטה, במנוע משופר ומציעה שיפורים משמעותיים בחמישה תחומים חשובים: עיצוב, איכות ונוחות, גימור ואיבזור, חווית נהיגה ותצרוכת דלק.
דגמי אוונסיס מעוצבים, מתוכננים ומיוצרים באירופה מאז שלהי 1997. מאז החל שיווקם, עלו לכבישים ברחבי העולם יותר מ-1,711,800 מכוניות בארבעה דורות.
הדגם החדש כולל עיצוב חיצוני עדכני בשילוב תאורת יום LED; עיצוב פנים חדש שבו שולבו תפרים בריפודי המושבים ושילוב ריפוד אלקנטרה ולוח שעונים שעוצב מחדש הכולל מסךTFT בגודל 4.2 אינץ'. הודות להוספת בידודים הנסיעה שקטה יותר.
איכות ונוחות
נוחות היא אחת התכונות החשובות ברכב והאוונסיס החדשה מציגה חידושים בתחום עיצוב פנים אלגנטי ואיכותי. לוח המכשירים נחלק לשני חלקים: החלק העליון, ברוחב מלא ובעיצוב נקי, כולל את חיוויי המידע העיקריים עם שעוני הטכומטר ומד המהירות הממוקמים משני צדיו של צג TFT צבעוני "4.2 המספק מגוון פריטי מידע לנהג.
בחלק התחתון ממוקמת הקונסולה המרכזית שהופרדה מתעלת התמסורת ונשלטת רובה ככולה במסך מגע צבעוני בגודל "8. הגה וידית הילוכים שעוצבו בקפידה משלימים את תחושת תא הטייס. גם התחושה והתפעול של הגיר שופרו והמגע האיכותי מודגש הודות להרמוניזציה הקפדנית של עיצובי הטקסט והסמלים ותאורת הפנים הרמונית ועיקבית.
תא הנוסעים החדש והאלגנטי של האוונסיס החדשה מציע גם תכנון חדש של המושבים הקדמיים וריפוד יוקרתי לנוחות אידיאלית בנסיעות ארוכות.
משענות הגב העליונות הוגדלו ותומכי הגב במסעד עוצבו מחדש עם תוספת תמיכה בכתפיים וביצועים משופרים באחיזה הרוחבית. משטח התלייה של המושב עוצב מחדש גם הוא על מנת לאפשר חלוקת עומס טובה יותר להפחית עייפות בנהיגה ממושכת. זווית כרית המושב הוגדלה על מנת לספק תמיכה משופרת לירכיים ותומכי הצד של הכרית שינו את צורתם בכדי לספק אחיזה רוחבית משופרת.
האיבזור הסטנדרטי כולל בקרת אקלים לנהג ולנוסע, מערכת המולטימדיה Toyota Touch 2 בגודל 8 אינץ', מצלמה אחורית, מסך נוסף TFT בגודל "4.2 צבעוני בלוח השעונים המרכזים, חיישן תאורה, גלגלי סגסוגת, פנסי ערפל, ריפוד יוקרתי בשילוב אלקנטרה, מראות מתקפלות ועוד.
המחיר נותר ללא שינוי – 163,900 ₪.


הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.