מערכת COL | יום כ"א תמוז ה׳תשע״ה 08.07.2015

סערת ההתעללות: יותקנו מצלמות בכל המשחטות

צער בעלי חיים: שר החקלאות אורי אריאל מגביר את אכיפת חוק צער בעלי חיים במשחטות ובבתי המטבחיים והנחה הערב את מנהל השירותים הווטרינים להורות באופן מיידי על התקנת מצלמות בכל בתי המטבחיים והמשחטות ולפעול להקמת מרכז בקרה שיפקח על מצלמות אלו מצלמות במשחטות
סערת ההתעללות: יותקנו מצלמות בכל המשחטות
צילום אילוסרציה: מנדי הכטמן
במכתב שהוציא אחר הצהריים השר אריאל למנהל השירותים הווטרינריים, נדב גלאון, דרש השר לפעול באופן מידי להורות לכל המשחטות ובתי המטבחיים ברחבי הארץ להתקין מערך מצלמות על פי הדרישות המקצועיות של השירותים הווטרינריים.

"כמו כן אבקשך להגיש לי בתוך כחודש תוכנית עבודה והצעת תקציב להקמת חדר בקרה מרכזי אליו יחובר מערך המצלמות למעקב שוטף אשר יתופעל על ידי חברה חיצונית, או לחילופין על ידי מערך מתנדבים בפיקוח השירותים הווטרינריים", כתב השר.

השר אריאל הודיע ואמר היום בדיון בכנסת כי נושא צער בעלי החיים הוא אחד הנושאים החשובים שבו הוא עוסק מאז כניסתו לתפקיד והינו דגל חברתי ויהודי אותו הוא רואה חובה לקדם.

"אמרתי עם כניסתי לתפקיד ואני חוזר על כך כי אנקוט אפס סובלנות כלפי פגיעה בבעלי החיים ועבירות על חוק צער בעלי חיים. לא מדובר רק בחוק. היהדות רואה בצער בעלי חיים דבר חמור ופסול", הוסיף.

השר אמר עוד כי "מקרי התעללות בבעלי חיים, שלצערי גוברים בחודשים האחרונים, ראויים לטיפול ביד קשה ובענישה משמעותית. אני מתחייב כשר הממונה לפעול יחד עם כלל הגורמים המקצועיים לצד הארגונים השונים לפעול בתקיפות על מנת לפעול למגר את התופעה".

יש לציין כי גם בשעות אלו ממשיכה להתנהל חקירת ההתעללות בחברת זוגלובק על ידי יחידת הפיצו"ח של משרד החקלאות.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.