מערכת COL | יום כ"א תמוז ה׳תשע״ה 08.07.2015

"מטרנו לשמר את בני התורה ולסייע למי שמעניין לצאת ולהתפרנס"

"המטרה שלנו היא לשמר את בני התורה ולסייע למי שמעניין לצאת ולהתפרנס", כך שר הכלכלה אריה דרעי בביקור ראשון במרכז החרדי להכשרה מקצועית ● דרעי הוסיף כי "בסיור בכיתות הכרתי חלק מהפרצופים, אני אומר לכם באמת, כל הכבוד לראות חברה שיושבים 4 פעמים בשבוע שלוש שנים ולומדים מקצוע"  אריה דרעי
שר הכלכלה אריה דרעי בביקור ראשון במרכז החרדי להכשרה מקצועית: "המטרה שלנו היא לשמר את בני התורה ולסייע למי שמעניין לצאת ולהתפרנס".

שר הכלכלה והשר לפיתוח הנגב והגליל אריה דרעי ערך סיור עבודה נרחב במכללה החרדית להכשרה מקצועית כשאליו מצטרפים מנכ"ל משרד הכלכלה עמית לנג והצוות המקצועי.

לאחר הסיור המקיף ברחבי הקמפוס אמר שר הכלכלה דרעי כי "נהניתי מהאווירה החרדית והראויה במקום ובעיקר מהנקודה שיש כאן מקצועיות נטו בלי הרבה כותרות, גישה מקצועית ועניינית.

דרעי הוסיף כי "בסיור בכיתות הכרתי חלק מהפרצופים, אני אומר לכם באמת, כל הכבוד לראות חברה שיושבים 4 פעמים בשבוע שלוש שנים ולומדים מקצוע".

שר הכלכלה הוסיף כי "מעבר לתפקידי כשר, אני יו"ר תנועה ואני צריך לדאוג לאזרח שיהיה לו את אפשרויות להתפרנס, ולכן המפעל הזה הוא חשוב מאוד בעיני וכי המטרה שלנו זה לשמר את בני התורה ושכל מי שנפשו חשקה - יוכל לשקוד על תלמודו ומנגד מי שיצטרך להתפרנס שיהיה לו את הכלים המלאים לכך".

מנכ"ל המרכז החרדי אברהם הורן בירך את שר הכלכלה דרעי שבחר להגיע לביקור הראשון בתפקיד דווקא למרכז החרדי להכשרה מקצועית - יחד עם כל צוות משרדו ואמר: "ראוי לזכור שהמכללה היא כשלוחה של משרד הכלכלה ואנחנו כלי העבודה של המשרד וחשוב להרחיב את ארגז הכלים כדי שתהיה לנו האפשרות להמשיך ולדאוג לכל מי שמעוניין להתפרנס בכבוד מבלי לפגוע בשאיפותיו הרוחניות".

יו"ר המרכז החרדי הרב יהודה פוס אמר כי "המרכז הוקם לפני 19 שנה ע"י אבי מייסד המכללות הרב אברהם פוס שבחזונו ראה את הצורך הקיומי לסייע לאברכים ומשפחות בני תורה דרך פרנסה בכבוד, ומני אז התפתח המרכז ל-6 שלוחות המעניקות לימודי תעודה בצורה חרדית טהורה וראויה, ומסייעת להם להשתלב בשוק התעסוקה ולמצוא מקצוע הולם - להתפרנס בכבוד".

הרב פוס הוסיף כי "המטרה המרכזית שלנו היא לסייע לגברים שמסיימים לימודיהם וזקוקים לפרנס את משפחותיהם ולמצוא להם את הדרך המהירה ללימודי מקצוע ולהתפרנס", עוד הוא ציין כי "ניתן לראות שבוגרי הכוללים, מצליחים להדביק פערי לימוד בתקופה מהירה ומוציאים תעודות וציונים ברמה גבוהה".

הרב אריה פטרבורסקי מנהל שלוחת ירושלים ומנהל ההשמה הדגיש לשר דרעי כי "כל שקל שמושקע במרכז עושה פירות, התלמידים משקיעים ומצליחים ואחוזי המעבר בבחינות הם מהגבוהים והתלמידים מוצאים את עצמם מתפרנסים בכבוד גם בגלל הקשרים שיש להנהלה עם מאות בעלי עסקים וחברות הדורשות עובדים חרוצים ולויאליים.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.