מערכת COL | יום י"ח תמוז ה׳תשע״ה 05.07.2015

קרוב לאלף סטודנטים בערב עוצמתי של 'חב"ד בקמפוס - ישראל'

קרוב לאלף סטודנטים השתתפו בערב עוצמתי של "חב"ד בקמפוס - ישראל" ● הסטודנטים השתתפו בתכניות ללימוד יהדות וחסידות בצורה מעמיקה, המופעלות באוניברסיטאות ובמכללות על-ידי כשלושים שלוחים ● השרה גילה גמליאל, השלוחים בנפאל יחד עם הוריו של המטייל אור אסרף שנספה ברעידת האדמה והופעה מוזיקלית משובחת – היוו את המתכון לערב המוצלח לאירוע  חב"ד בקמפוס - ישראל
קרוב לאלף סטודנטים בערב עוצמתי של 'חב
(צילומים: מאיר אלפסי)

אוטובוס מאילת והסעה מכרמיאל, אוניברסיטת בן גוריון בבאר שבע ומכללת כינרת הצפונית ובתווך עוד עשרות אוניברסיטאות ומכללות ברחבי הארץ – לכולן מכנה משותף: זוג שלוחים הפועלים בקמפוס, במסגרת "חב"ד בקמפוס - ישראל".

הפעילות המבורכת, הנכללת במפעלי האגף לפרוייקטים מיוחדים שבצעירי חב"ד בראשות הרב יוסף יצחק אהרונוב ומנוהלת ע"י הרב דוד קורץ והרב משה שילת זוכה בשנים האחרונות לתנופה חסרת תקדים.

בחודשים האחרונים משתתפים הסטודנטים בקורסים מבית JLI "מפת הנשמה" ו"מבט אל החיים" הכוללים סדרת מפגשים והרצאות של עיקריהיהדות והחסידות בהסברה רחבה,  כעת התאחדו כולם לטקס סיום וחלוקת המלגות.

אודיטוריום "מרכז וואהל" המרווח באוניברסיטת בר אילן מלא עד אפס מקום והמנחה הרב אסי שפיגל פותח את הערב ומזמין את השרה גברת גילה גמליאל שבין תפקידה ממונה על פיתוח הפעילות עם סטודנטים וצעירים בישראל, לברך את הסטודנטים. השרה, שהביעה את הערכתה הכנה לפעילות הנפלאה של חב"ד בקמפוס סיפרה על מופת גלוי ואישי מהרבי לאחר ביקור שלה באוהל הק'.

גולת הכותרת של האירוע היה פאנל בהשתתפותם של השלוחים בנפאל, הרב חזקי וחני ליפשיץ, שסיפרו לסטודנטים על עולם השליחות ואופי הפעילות במזרח הרחוק, וסיפקו לצעירים הצצה לזווית מבטם של השלוחים הפועלים עמם במשך השנה.

רגע מרגש במיוחד נרשם כאשר אל הבמה הוזמנו הוריו של המטייל אור אסרף שנספה ברעידת האדמה בנפאל לפני חודשיים. "אור כתב ביומנו", מספר פטריק אביו לקהל, "'מתי בפעם האחרונה עשית משהו בשביל מישהו?'". לקול תשואות הקהל מכריז המנחה שסעודות השבת הקרובה בחב"ד בקמפוס ברחבי הארץ יוקדשו לזכרו של אור.

את האירוע חתמה הופעה מוזיקלית של הזמרים אביתר בנאי ואסף אמדורסקי, בתוך ההופעה קראו האומנים מכתבים מתוך הספר החדש "תשובות לשאלות החיים" המלקט מאגרותיו של הרבי בנושאים שונים שחולק לכל הסטודנטים למזכרת.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.