מערכת COL | יום ט"ז תמוז ה׳תשע״ה 03.07.2015

הרב הבלין בחנוכת המרכז הרפואי המפואר בקריית גת

בטקס מרשים בהשתתפות רב העיר קריית גת ורבני הקהילות חנכה 'לאומית שירותי בריאות' את המרכז החדש בקריה החרדית בעיר הרב הבלין חנך מרכז רפואי
הרב הבלין בחנוכת המרכז הרפואי המפואר בקריית גת
אשר ישראלי

'לאומית שירותי בריאות' חנכה השבוע מרכז רפואי מפואר ורחב בקריה החרדית בקרית גת בשכונת רמות דוד שכולל את כל תחומי הרפואה למשפחה תחת קורת גג אחת. במרכז החדש שנפתח שדרוגים רבים לרווחת הציבור בשמירה על הפרטיות וגדרי הצניעות וההלכה. התוצאות המרנינות למרכז החדשני הם פרי עמל של תכנון מושקע ומוקדם בליווי וייעוץ של רבנים ומורי הוראה.

תחילת מעמד חנוכת המרכז הרפואי היה בטקס קביעת המזוזות על ידי כלל רבני הקהילות החרדיות בעיר קריית גת ובראשם כ"ק האדמו"ר משומרי אמונים שליט"א, רב קהילת חב"ד ורב העיר קרית גת הרב משה הבלין שליט"א, רב קהילת בעלזא הרב פנחס פאדווא שליט"א, הרב גדליה ריזל שליט"א רב קהילת סלונים, הרב חיים בונים שץ שליט"א רב קהילת גור, הגאון ר' יעקב שפירא שליט"א רב קהילת בויאן, הרב הרשל וויס שליט"א חתנו של האדמו"ר מקרעטשניף ואישי ציבור נבחרים מקרב הקהילות בעיר, ביניהם, הרב מאיר שלמה גרינברג הי"ו, מנכ"ל מוסדות החינוך והחסד דחסידי גור, הרב שלמה פודהצר הי"ו מקהילת בויאן, הרב ישראל גובנר הי"ו מראשי ארגון "לב מנחם", הרב שמואל שפירא הי"ו יו"ר המתנ"ס החרדי, הרב אהרן קליין הי"ו מנהל מוסדות בעלזא, הרב יצחק שולמן הי"ו מראשי מתנ"ס מעלה ועוד.
במעמד הלחיים שנערך לאחר קביעת המזוזות, הודו הרבנים במילים חמות ובדברי שבח למנהלי 'לאומית' על העשייה המבורכת בהקמת מרכז רפואי מותאם ומיוחד לקהילה ואשר בכך יוצרים שינוי משמעותי המאפשר שמירה ודקדוק על אורחות חייהם של הציבור ובלי לוותר מאומה על הרמה המקצועית הנדרשת.

לרגל חנוכת המרכז החדש שמתווסף לעוד מרכזים גדולים אחרים בעיר קריית גת, אירח ראש העיר מר אבירם דהרי את הנהלת 'לאומית' בלשכתו להרמת כוסית ודברי תודה על השקעתם העצומה במרכזים רפואיים מתקדמים בעיר ובכך, 'לאומית שירותי בריאות' שנחשבת לגוף רפואי מוביל בכל הארץ המציע מגוון שירותי רפואה מתקדמים זוכה לנתח שוק גבוה בעיר קריית גת ביחס לשאר האזורים. ראש העיר סקר בפני הנוכחים את ההתפתחות של העיר ואת הגידול הצפוי וההתרחבות בעתיד הקרוב.
מנהלי 'לאומית שירותי בריאות' שהודו נרגשות על האירוח החם ביקשו להשיב והעניקו במעמד לראש העיר את 'אות לאומית" על דאגתו המסורה לבריאות ורווחת תושביו. בסיום הפגישה, התלווה ראש העיר מר דהרי יחד עם עוזרו המסור הרב מאיר ואזנה יו"ר מתנ"ס מעלה, להנהלת 'לאומית שירותי בריאות' לטקס גזירת הסרט ופתיחת המרכז הרפואי באופן מעשי.

במעמד פתיחת הקומפלקס החדש שנערך בהשתתפות מאות אורחים, אישי ציבור התכבד הרב הראשי של העיר הגאון ר' משה הבלין שליט"א לשאת דברי ברכה, הרב שליט"א סיפר על היכרותו מקרוב בעבודת הקודש שעושים מנהלי הקופה בעזרה ובקשר האישי החשוב שנותנים לכל מטופל.

ראש העיר מר אבירם דהרי אמר בטקס, אני מודה ללאומית על כך שבחרה שוב בעיר קריית גת והשקיעה משאבים רבים בפתיחת המרכז החדש שנותן מענה רפואי מתאים לכל צרכי המשפחה המורחבת, אני מאחל ללאומית הצלחה וברכה, נמשיך לשתף פעולה בכל התחומים אמר דהרי.

בשם כל חברי ההנהלה שבאו להשתתף בטקס, דיבר מנכ"ל הקופה מר ניסים אלון שסיפר למשתתפים כי לאומית נמצאת היום בשורה הראשונה של ארגוני הבריאות בארץ והמכון הישראלי לניהול העמיד את לאומית במקום הראשון בתחרות השירות השנתית. "המרכז הרפואי החדש שנוסף לשאר המרכזים הרפואיים בקרית גת נועד לשפר את השירות לעשרת אלפים לקוחותינו תושבי העיר ולהביא לידיעת הציבור הרחב את יכולותיה המקצועיות של לאומית במטרה להגדיל עוד יותר את חלקה בעיר".
לסיום, הבטיח מנכ"ל לאומית כי ידאג להמשיך ולספק יחס ושירות אישי לכל לקוח בעזרת מרכזים רפואיים מפוארים מעין אלו בשאר המקומות לשביעות רצונם המלאה של כל הלקוחות.

יו"ר דירקטוריון 'לאומית שירותי בריאות' מר יעקב קוקי אדרי הודה בחום לכל אלו שנטלו חלק בחנוכת המרכז כולל צמרת משרד הבריאות במחוז דרום ובאזור אשדוד לכיש שגם נטלו חלק בטקס וציין כי לבו מתרחב בגאווה כשהוא רואה כשקם לו מרכז רפואי חדש, מעוצב ומאובזר לציבור החרדי.

מר אדרי הקריא בפני המשתתפים את מכתבו המיוחד של סגן שר הבריאות, חבר הכנסת הרב יעקב ליצמן הי"ו שנשלח טרם המעמד. במכתב מתנצל הרב ליצמן על היעדרותו מהאירוע בשל כינוס החירום של מועצת גדולי התורה בירושלים ומביע את הערכתו הרבה ל'לאומית שירותי בריאות' ובפרט במסירותה לציבור החרדי כשהוא מציין כי "אתם השלוחים הנאמנים לסייע למטופלים במציאת מזור ומרפא ואני מאחל לכם שתצליחו בכל מעשי ידיכם לרווחת המטופלים כולם". חתם הרב ליצמן במכתבו למנכ"ל.

את המעמד הנחה מנהל השיווק במגזר החרדי של 'לאומית שירותי בריאות' הרב אפרים רוזנשטיין שאמר כי ההשקעה העצומה שהשקיעה ההנהלה בתושבי קריית גת עד עתה, הוכיחה את עצמה כהצלחה גדולה בס"ד. "התכנון החדשני במרכז הרפואי מנהיג סדר חדש בפרטיות הלקוחות בהמתנה. ההפרדה בין המרפאות והמחלקות מתוכננות באופן שיאפשר לקבל במקום גם את הטיפול המקצועי וגם בסטנדרטיים ההלכתיים הגבוהים, המהפך שנעשה כאן יהווה מודל בעתיד לכל המרכזים שיקומו" אמר רוזנשטיין.

לסיום, ביקש רוזנשטיין להודות לרב אהרן זיידל הי"ו מעסקני הרפואה והחסד בעיר שקיבל את תפקיד מנהל קשרי הקהילה באזור וישמש כתובת ואוזן קשבת לכל פונה מהקהילה החרדית.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.