מערכת COL | יום ט"ו תמוז ה׳תשע״ה 02.07.2015

קרא את 'שיחת השבוע' והחליט להציל חיים ● מפעים

לפני כשנה, קרא אלישיב הלר את "שיחת השבוע" ומשהו בעמוד האחורי של העלון, המדור 'חיים יהודיים', שבה את ליבו ● בשבוע שעבר הוא נפגש בבית הרפואה עם הילד ישראל מלכיאלי ותרם עבורו כליה ● על הסיפור המרגש מספר ל-COL אביו של ישראל, הרב אריק מלכיאלי, ויש לו גם מסר חשוב ומציל חיים ● מגזין שישי  הצלת חיים
קרא את 'שיחת השבוע' והחליט להציל חיים ● מפעים
התורם אלישיב הילר עם הילד בצבאות ה' ישראל מלכיאלי בבית הרפואה
משה בן-חיים

הרב אריק מלכיאלי, שעוסק ביום יום במתן הרצאות לחיילים, ושיעורים בחסידות "בגובה העיניים", בימים אלה כמעט ולא מש ממיטת ילדו בן ה-12, ישראל. בשבוע שעבר עבר ישראל ניתוח השתלת כליה, וכעת הוא מתאושש בבית הרפואה לילדים שניידר.

בשיחה מבית הרפואה ליד מיטת ילדו, מספר הרב מלכיאלי: "ישראל נולד עם בעיה בשתי כליותיו. כשהגיע לגיל המתאים, בעקבות המצב הרפואי חיפשנו תורם מתאים. משמים שלחו לנו את ארגון "מתנת חיים", ארגון עם אנשים שנותנים מעצמם ומצילים חיים".

עלון אחד והרבה רצון טוב

אלישיב הילר, נשוי ואב לשלושה ילדים, קרא לפני כשנה את "שיחת השבוע". את עיניו צד המדור 'חיים יהודיים' בגב העלון, על אירגון "מתנת חיים" של הרב ישעיהו הבר, שמציל חיים כפשוטו.

הכתבה בעלון שבתה את ליבו, וכשהבין עד כמה הדבר פשוט ולא כרוך בסיכון רפואי, החליט שהוא תורם ומציל חיים. וכך, נפגשו התורם הי"ו אלישיב הילר, והנתרם הילד החייל בצבאות השם ישראל מלכיאלי, בבית הרפואה, והרי התמונה לפניכם, בעמוד השער של הכתבה...

"כל הרעיון לפרסם את הסיפור, הוא כדי להדגיש עד כמה הדבר פשוט, וכל אחד עם קצת רצון טוב יכול להציל חיים", אומר הרב מלכיאלי מבית הרפואה. "מי שעושה את זה, הוא פשוט עושה דבר גדול מאוד".

לבטוח בהשם

איך ישראל בגילו הצעיר, מתמודד עם המצב הרפואי?

"הקב"ה נתן לו כוחות להתמודד. הוא מבין ובקיא בכל התהליכים הרפואיים, הוא שואל כל דבר את הרופאים. הוא מגלה ביטחון בה' ובגרות מפליאה".

"הוא משפיע אמונה בה' על כל מי שפוגש. לילדים שמאושפזים, ואפילו לרופאים והאחיות".

קיבלתם עידוד ותמיכה מחברים וידידים? אמרו עבורו תהילים?

"מחמם את הלב לראות אנשים שמתפללים, מברכים, ונותנים תחושה של "נושא בעול עם חברו". אני רוצה להודות לכל מי שהתעניינו ואמרו תהילים, ונתנו הרגשה טובה".

הרב מלכיאלי מעביר מסר: 'אומר שני דברים: ראשית, יש לבטוח בה', והבוטח בה' חסד יסובבנהו'. שנית, מי שיכול לתרום כליה, זה חסד הכי גדול, וסיכון הכי קטן".

המשיכו להתפלל לרפואת הילד ישראל בן גלית מרגלית לרפואה שלימה בתוך שאר חולי ישראל.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.